Jos miehesi jättäisi sinut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivoisin tuollaisessa tilanteessa, että osaisin mennä itseeni ja miettiä, miksi mieheni on täytynyt mennä toisen naisen mukaan.
Eli toivonmukaan en alkaisi kostamaan.

Ei kävisi. Paha saa palkkansa muutenkin. :)

...ja jos mieheni tahtoo jättää minut toisen takia, mieheni jättää minut toisen takia. Ei toista voi kahlita. ...tosin ei minun tarvitse sitä miestä sitten enää takaisin ottaa, jos on toisen luona käynyt (kummasti niillä on tapana parin kuukauden kuluttua siitä lähtemisestä yrittää takaisin vaimon luo... :whistle).

ei olisi naisen vika vaan sen miehen. Eikö suhde voinut kunnossa olla jos noin käy.
Mä en ymmärrä niitä naisia jotka käy sen toisen naisen kimppuun ja huorittelee kun se mieshän on sulle vain vastuuussa

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
ei olisi naisen vika vaan sen miehen. Eikö suhde voinut kunnossa olla jos noin käy.
Mä en ymmärrä niitä naisia jotka käy sen toisen naisen kimppuun ja huorittelee kun se mieshän on sulle vain vastuuussa

juuri näin mäkin aattelen !

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Nainen saisi petollisen Äijänkuvatuksen, eiköhän siinä olisi kärsimystä kerrakseen. :D

Tämä on munkin ajatuksen takana.

Jos mun ukkoni paljastuisi semmoiseksi, joka niin voi tehdä yhdelle, aivan varmasti se voi tehdä sen myös toiselle. Ja jos mun ukkoni paljastuisi tuommoiseksi, mä en edes tahtoisi sitä.

Yhteistyössä