Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luepa kirja Rakkauden pudotuspeli (Emily Giffin), siinä tämä aihe on yhtenä teemana.
Alkuperäinen kirjoittaja Jee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luepa kirja Rakkauden pudotuspeli (Emily Giffin), siinä tämä aihe on yhtenä teemana.
Voi äitee,
harlekiiniromantiikassa on vastaus kaikkiin ongelmiin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin mennä, mun miehellä ei ole ollut kuin seksittömiä seurustelusuhteita ennen mua, vaikka oli niissä tosissaan, niin mä en pidä niitä niin vakavina, ettenkö voisi sellaisten naisten kanssa vaikka ystävystyäkin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin mennä, mun miehellä ei ole ollut kuin seksittömiä seurustelusuhteita ennen mua, vaikka oli niissä tosissaan, niin mä en pidä niitä niin vakavina, ettenkö voisi sellaisten naisten kanssa vaikka ystävystyäkin!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin mennä, mun miehellä ei ole ollut kuin seksittömiä seurustelusuhteita ennen mua, vaikka oli niissä tosissaan, niin mä en pidä niitä niin vakavina, ettenkö voisi sellaisten naisten kanssa vaikka ystävystyäkin!
mutta kyllä mä taidan pyytää toiselle terkalle pääsyä.