jos miehesi ex olisi äitiysneuvolasi..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
.. terkkana, niin menisitkö mukisematta hänen asiakkaakseen ?
siis meillä tuo tilanne ja mua se vähän hämää, vaikka ex onkin ex VUOSIEN takaa. mies ei vaa ymmärrä.
 
Lyylia
Kysymys: kerrotteko te neuvolassa paljon perheen asioita?

Minä en. Minusta esim. meidän parisuhde tai minun tuntemukseni tai ajatukseni eivät kuulu neuvolantädille. Kiva jos sieltä saa keskusteluapua jos kokee tarvitsevansa, mutta minusta minulla ei ole mitään velvollisuutta kertoa neuvolantädille mitä tuntemuksia raskaus minussa herättää tai miten mies kokee isyyden.

Olenko ainoa joka ei halua näistä neuvolantädille jutella? Itse sanoin terkalle (joka siis on ihan kiva, ei hänessä ole mitään vikaa) että käyn täällä tarkistuttamassa että lapsella ja minulla on kaikki hyvin, henkisen tuen saan muualta, kiitos. Terkalle oli ihan ok.
 
v
Kyllä mä puhuin th:lle kaikkea muutakin, tosi mieltä painavista jutuistakin. En todellakaan haluaisi semmoisia asioiota miehen exälle kertoa. Onneksi mulla oli maailman paras th =).
 
Samaa mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylia:
Kysymys: kerrotteko te neuvolassa paljon perheen asioita?

Minä en. Minusta esim. meidän parisuhde tai minun tuntemukseni tai ajatukseni eivät kuulu neuvolantädille. Kiva jos sieltä saa keskusteluapua jos kokee tarvitsevansa, mutta minusta minulla ei ole mitään velvollisuutta kertoa neuvolantädille mitä tuntemuksia raskaus minussa herättää tai miten mies kokee isyyden.

Olenko ainoa joka ei halua näistä neuvolantädille jutella? Itse sanoin terkalle (joka siis on ihan kiva, ei hänessä ole mitään vikaa) että käyn täällä tarkistuttamassa että lapsella ja minulla on kaikki hyvin, henkisen tuen saan muualta, kiitos. Terkalle oli ihan ok.
Ihanaa, kun joku muukin ajattelee samoin. Itse samalla linjalla ja mua ärsyttää kun kaverit ympärillä marmattaa, että "se neuvolantätikään ei muistanut sitä tätä ja tota ja keskustelimme siitä tästä ja tuosta."
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylia:
Kysymys: kerrotteko te neuvolassa paljon perheen asioita?

Minä en. Minusta esim. meidän parisuhde tai minun tuntemukseni tai ajatukseni eivät kuulu neuvolantädille. Kiva jos sieltä saa keskusteluapua jos kokee tarvitsevansa, mutta minusta minulla ei ole mitään velvollisuutta kertoa neuvolantädille mitä tuntemuksia raskaus minussa herättää tai miten mies kokee isyyden.

Olenko ainoa joka ei halua näistä neuvolantädille jutella? Itse sanoin terkalle (joka siis on ihan kiva, ei hänessä ole mitään vikaa) että käyn täällä tarkistuttamassa että lapsella ja minulla on kaikki hyvin, henkisen tuen saan muualta, kiitos. Terkalle oli ihan ok.
No en minäkään keskusteluseuraa neuvolasta niinkään hae mutta en silti tykkäisi pissapurkkejani kanniskella miehen eksälle tai maata maha pystyssä mittailtavana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ok. aattelinkin, että en varmaan oo ainoo jota toi tilanne häiritsis ( tai häiritsee ).

mies nyt onkin vaa mies, ni ei siltä voi olettaa että se tajuis. =)
Kysy haluaisiko miehesi näytellä intiimialueitaan ja kertoa hlökohtaisia asioitaan, tuntemuksiaan sinun vanhalle poikaystävällesi/ex:lle? Ei varmaankaan?? =)
 

Yhteistyössä