Voi äitee,Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luepa kirja Rakkauden pudotuspeli (Emily Giffin), siinä tämä aihe on yhtenä teemana.
Ei nyt varsinaisesti harlekiinikirjallisuutta, nimi vaan on erittäin harhaanjohtava.Alkuperäinen kirjoittaja Jee:Voi äitee,Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luepa kirja Rakkauden pudotuspeli (Emily Giffin), siinä tämä aihe on yhtenä teemana.
harlekiiniromantiikassa on vastaus kaikkiin ongelmiin.
mä sain tästä assosiaation miehestäni + meidän neuvolantädistä, ja meinasin kuolla nauruunAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin mennä, mun miehellä ei ole ollut kuin seksittömiä seurustelusuhteita ennen mua, vaikka oli niissä tosissaan, niin mä en pidä niitä niin vakavina, ettenkö voisi sellaisten naisten kanssa vaikka ystävystyäkin!
no meillä tää ex on miehen entinen kihlattu ja ensimmäinen vakavampi parisuhde. olivat alle 20 vee kun olivat yhdessä ja pari kymppisinä erosivat. nyt ollaan kaikki sit vajaa 3-kymppisiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin mennä, mun miehellä ei ole ollut kuin seksittömiä seurustelusuhteita ennen mua, vaikka oli niissä tosissaan, niin mä en pidä niitä niin vakavina, ettenkö voisi sellaisten naisten kanssa vaikka ystävystyäkin!
Juu, ihan vapaasti vain. Sä kysyit kuitenkin, voisinko mennä ja mä vastasin että voisin, koska...Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta kyllä mä taidan pyytää toiselle terkalle pääsyä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin mennä, mun miehellä ei ole ollut kuin seksittömiä seurustelusuhteita ennen mua, vaikka oli niissä tosissaan, niin mä en pidä niitä niin vakavina, ettenkö voisi sellaisten naisten kanssa vaikka ystävystyäkin!