jos miehesi ex olisi äitiysneuvolasi..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä voisin mennä, mun miehellä ei ole ollut kuin seksittömiä seurustelusuhteita ennen mua, vaikka oli niissä tosissaan, niin mä en pidä niitä niin vakavina, ettenkö voisi sellaisten naisten kanssa vaikka ystävystyäkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä voisin mennä, mun miehellä ei ole ollut kuin seksittömiä seurustelusuhteita ennen mua, vaikka oli niissä tosissaan, niin mä en pidä niitä niin vakavina, ettenkö voisi sellaisten naisten kanssa vaikka ystävystyäkin!
mä sain tästä assosiaation miehestäni + meidän neuvolantädistä, ja meinasin kuolla nauruun :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä voisin mennä, mun miehellä ei ole ollut kuin seksittömiä seurustelusuhteita ennen mua, vaikka oli niissä tosissaan, niin mä en pidä niitä niin vakavina, ettenkö voisi sellaisten naisten kanssa vaikka ystävystyäkin!
no meillä tää ex on miehen entinen kihlattu ja ensimmäinen vakavampi parisuhde. olivat alle 20 vee kun olivat yhdessä ja pari kymppisinä erosivat. nyt ollaan kaikki sit vajaa 3-kymppisiä.
mutta juuh. tikulla silmään, joka vanhoja kaivelee, mutta kyllä mä taidan pyytää toiselle terkalle pääsyä. just koska mua karsastaa ajatus, että se ex roplais mun mahaa,muista paikoista puhumattakaan B)
ja perusnaisena mä varmaan aina miettisin vastaanotolla, että toi on mun ex toi on mun miehen ex ..
 
En menisi. Eikä liity pelkkään ex-problematiikkaan eli ihan sama vaikka välit ex.ään olisi muuten ok. En haluaisi neuvolatädikseni sen puoleen äitini hyvää ystävää tai entistä opiskelukaveriani. Haluan että suhde neuvolatätiin on noin "ammatillinen" ja voin hänelle ulkopuolisena ihmisenä sitten puhua mikä ikinä mieltäni painaa.

Jos itse olisin neuvolassa töissä en myöskään haluaisi asikkaakseni miehen ex:ää enkä ex:n uutta tms, ihan samoista syistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä voisin mennä, mun miehellä ei ole ollut kuin seksittömiä seurustelusuhteita ennen mua, vaikka oli niissä tosissaan, niin mä en pidä niitä niin vakavina, ettenkö voisi sellaisten naisten kanssa vaikka ystävystyäkin!
mutta kyllä mä taidan pyytää toiselle terkalle pääsyä.
Juu, ihan vapaasti vain. Sä kysyit kuitenkin, voisinko mennä ja mä vastasin että voisin, koska...
Mutta vain täsä mainitsemassani tilanteessa. Jos se terkka olis vaikka ex vaimo, niin en menisi.
 
vieras
Meidän neuvolassa on vaan yks terkka äitiys- ja lastenneuvolassa. Sinne olis mentävä, vaikka terkkana olis itse joulupukki. Pitäis mennä yksityiselle tai 60km:n päähän pääterveysasemalle, jos haluais vaihtaa....
 
Mä oon ollut miehen kans nyt 11 vuotta ja sitä ennen hän oli muutamia vuosia sinkkuna. Joten edellisestä suhteesta on NIIN pitkä aika, että empä mä mitenkään erikoiseksi sitä kokis.... Etenkään jos olis mukava ihminen.

Mutta sitten taas jos oma exäni olis terkkarisetä (hannamaria tossa tommosen vaihtoehdon ilmaan heitti), niin en menis kyllä sinne...
 
en menis
Mut sitä ihmistä en kyl osaiskaan kuvitella tommoiseen työhön. Mitä se olis vastaileen esim. parisuhdeasioihin, kun itse on niin hukassa kuin vaan voi olla.

Olis varmaan aika outo olo.. syystä ja toisesta en halua edes ko. henkilöä ikinä tavata.. sitä paitsi mua vois vähän naurattaa, kun tiedän sen kaiken maailman sekoiluista mm. naisten kanssa.
 

Yhteistyössä