Jos miehesi ei ole kotona ja hänen puhelin soi...

• Viestiketjun aloittaja aappee
  • Ensimmäinen viesti
En.
Katson kyllä että kuka soittaa ja joskus jopa saatan vastata, jos tiedän että soittajaa kykenen minäkin auttamaan ongelmassaan tms.

Yleensä en vastaa, tekstareita en lue.

JOS mies taas on kotona ja estynyt vastaamaan, hän yleensä huikkaa saunanlauteilta tai paskahuusista että 'KUKA??' jatkokysymys vastauksen jälkeen 'KYSY MITÄ SE NY OV VAILLA!!'

Puheluihin vastaan aina, jos kuulen.
Joskus kun jätän vastaamatta mies on hieman ärsyyntynyt kun en ole vastannut. Käytännössä katsoen miehen henk.koht. puhelin on aina päivisin kotona.
Tekstareita katon hyvin harvoin kun mies ei ole kotona, mutta kun on kotona niin molemmin puolin se katsoo kumpi on lähempänä.

Miehen työpuhelimeen en vastaa enkä lue viestejä, luonnollisesti.

"vieras"
Minä vastaan, koska soittajalla saattaa olla tärkeää asiaa ja minä osaan informoida, milloin mieheni on tavattavissa ym. Sellaista soittajaa ei tarvitse olla, joka ei minulle voi asiaansa kertoa. Viestiä en avaa, mutta varmaan kysyn sitten kukas viestitteli. Koska mies saa niin tosi harvoin viestejä, että niistä kannattaa jo kysellä.
Voi apua, miksi mulla tuli tästä mieleen se telkkarissa pyörivä häähullut?

Harvemmin kosketaan toistemme puhelimiin. Jos hänen henk. koht. puhelin soi, saatan sen pöydältä napata ja kiikuttaa hälle - katsomatta kuka soittaa. Samoin tekee hän joskus mun puheluille. Usein myös tyttö tuo puhelimia meille. Tekstareita ei tulisi mieleenkään katsoa. Mies tuskin pettää tai kieroilee noin muuten - ja jos tekeekin mun selän takana, niin sitten elää sen asian kanssa ihan itse. Kyllä luottamus ja yksityisyyden kunnioitus on osa toimivaa suhdetta.

"Riksu"
Kuten suurin osa: Vastaan, jos soittaja on tuttu tai varsinkin, jos kuvittelen, että soittajalla saattaa olla kiireellistä asiaa miehelle tai asiaa, joka koskee minuakin. Tekstareita en tietenkään lue.

En ikinä vastaa, mä inhoan puhelimessa puhumista.

Viestin saatan joskus lukea ja raportoida miehelle myöhemmin sen sisällöstä, tosi harvoin kyllä kiinnostaa. Muutenkaan sen puhelin tai kuka siihen ottaa yhteyttä ei kauheasti liikuta mua.

Millipidetär
Jos soittaja on tuttu vastaan, jos pelkkä numero tai tuntematon numero niin en vastaa. Viestin katson jos kuulen et sellainen tulee...samoin tekee mies mun luurille ja tietty unohtelee sit kertoa niistä viesteistä...ärsyttävää jos on joku tärkeä viesti

"vieras"
[QUOTE="vieras";25574967]Siinä tapauksessa että mies on unohtanut puhelimensa kotiin (sattunut muutaman kerran), katson kuka soittaa ja ja laitan miehelle sähköpostilla viestiä, en kuitenkaan yleensä vastaa puheluihin. Mies on yrittäjä joten mahdollisten asiakkaiden puheluita ei voi jättää "roikkumaan" iltaan saakka. Viestejä en lue.[/QUOTE]

Sama täällä

"Viima"
Vastaan. Vaikea vain välil tietää kuka soittaa kun vain todella harva numero tallennettu nimel, muistaa ne muutenkin. Ja viestit saatan nähdä täysin vahingossa jos vaikka katson kelloa kun tähän iphoneen ne tulee näkyviin vaik olis ns näppäinlukko päällä. Tarkotuksel en lue.

Yhteistyössä