Jos miehesi ei ole kotona ja hänen puhelin soi...

• Viestiketjun aloittaja aappee
  • Ensimmäinen viesti
aappee
Eli me ollaan jotenkin poikkeuksellisen outoja kun me toistemmepuheluihin vastaillaan? Meillä mies sellaisessa työssä ettei kuule jos puhelin taskussa soi, siksi sen kotiin jättää, ja yleennsä aina töihin lähtiessä huikkaa että vastaa minun puhelimeen jos se soi... Välillä on sellaisia päiviä että tunnen olevani hänen henk.koht. sihteeri.

Miehellä on aina puhelin mukana, mutta jos jostain syystä sattuis olemaan puhelin kotona niin en luultavasti katsoisi kuka soittaa, saati vastaisi. Jos mies on vaikka suihkussa, niin silloin huudan, että voinko vastata. Viestejä en menisi koskaan lukemaan.

hmmmm
Jos mies ei ole kotona ja hänen puhelimensa soi, hän vastaa toki itse puhelimeensa. Ei taida olla koskaan sellaista tilannetta että luuri olis kotona mutta ukko ei... ja jos olisi, en vastaisi.

"hmmm"
Eli me ollaan jotenkin poikkeuksellisen outoja kun me toistemmepuheluihin vastaillaan? Meillä mies sellaisessa työssä ettei kuule jos puhelin taskussa soi, siksi sen kotiin jättää, ja yleennsä aina töihin lähtiessä huikkaa että vastaa minun puhelimeen jos se soi... Välillä on sellaisia päiviä että tunnen olevani hänen henk.koht. sihteeri.
Eikö teillä ole puhelinvastaajia?

"vieras"
Nuorempana ois sovittu, että vastataan. Soittajat oli yleensä tuttuja. Työelämään siirtymisen jälkeen ei enää olla vastailtu toisen puhelimeen. En edes katso numeroa.

tyyttyyt
Minä vastaan, koska soittajalla saattaa olla tärkeää asiaa ja minä osaan informoida, milloin mieheni on tavattavissa ym. Sellaista soittajaa ei tarvitse olla, joka ei minulle voi asiaansa kertoa. Viestiä en avaa, mutta varmaan kysyn sitten kukas viestitteli. Koska mies saa niin tosi harvoin viestejä, että niistä kannattaa jo kysellä.

"vieras"
En vastaa, enkä lue. Sen kännykän idea kun on just se, että näyttöön jää näkyviin kuka soittaa ja mihin aikaan ja puhelimen omistaja voi sitten siitä katsoa onko joku kaivannut. On siis täysin turhaa minun vastata hänen puhelimeensa ja sitten kertoa myöhemmin, että se ja se soitti siihen ja siihen aikaan.

poikkeus siis
Taidetaanpa sitten edustaa poikkeusta: vastataan miehen kanssa molemmat toistemme puhelimiin ja se kuka on puhelinta lähinnä, lukee myös viestit - ihan sama kumman puhelin. En osaa nähdä mitään ongelmaa asiassa. Meillä kännykät on samassa roolissa kuin tuo lankapuhelinkin, kaikkiin puhelimiin vastaa kaikki perheenjäsenet.

"Äiti"
Vastaan puhelimeen jos on joku tuttu, ja voin kertoa että miehellä on toinen puhelin mukana, et soittaa siihen.
Viestit luen koska niitä ei edes tarvitse avata, puhelinmalli on sellainen että se näkyy heti näytöllä sisältöineen, ja voin soittaa miehelle että millasta viestiä tuli ja keneltä.
Mies lukee myös minun viestini jos on puhelimeni vieressä ja minä kauempana, ei todellakaan haittaa kumpaakaan tällainen toiminta.
Te jotka ette todellakaan lue toisten viestejä niin miksi? Jos se molemmille olisi ok?

[QUOTE="Äiti";25574706]Vastaan puhelimeen jos on joku tuttu, ja voin kertoa että miehellä on toinen puhelin mukana, et soittaa siihen.
Viestit luen koska niitä ei edes tarvitse avata, puhelinmalli on sellainen että se näkyy heti näytöllä sisältöineen, ja voin soittaa miehelle että millasta viestiä tuli ja keneltä.
Mies lukee myös minun viestini jos on puhelimeni vieressä ja minä kauempana, ei todellakaan haittaa kumpaakaan tällainen toiminta.
Te jotka ette todellakaan lue toisten viestejä niin miksi? Jos se molemmille olisi ok?[/QUOTE]Viestin lähettäjälle se ei aina välttämättä ole ollenkaan ok, että viestin lukee joku muu kuin se, jolle se on tarkoitettu.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
"Mää"
Saatan vilkaista kuka on, mutten vastaa. Äitinsä soittaa monta kertaa päivässä, ja eiköhän tuo soita kuitenkin uudelleen pojalleen kertoakseen samat asiat.
Ja miehen kavereillekaan ei ole tarvis jutella, ja erään eukko vetääkin kilarit, jos juttelen hänen miehensä kanssa. Siis joskus olen vastannut tämän soittaessa..
Jos oletan miehen olevan ulkona pidempään, saatan huikata että äitinsä soitti, jotteivat sitten pölähdä paikalle ja yllätä miestä kaljanjuonnista.

[QUOTE="Äiti";25574706]
Te jotka ette todellakaan lue toisten viestejä niin miksi? Jos se molemmille olisi ok?[/QUOTE]

Koska mun miehelle ei kuulu mun kavereiden eikä mulle miehen kavereiden asiat. Lisäksi kumpikaan meistä ei ole niin tärkeä, etteikö sitä viestiä ehtisi lukea ja siihen vastata sitten kun saa itse sen puhelimen käsiinsä.

"Minnie"
En vastaa. Jos soitto jatkuu kauan niin ahdistun ja saatan hiljentää äänen kun mua ärsyttää soiva puhelin ihan vimmatusti. Sit oon miehelle kiukkunen kun jätti puhelimensa soimaan mun vaivoiksi :D

Ainoastaan jos soittaja on mun isä niin vastaan.

Riippuu soittajasta. Anopin ja appiukon kanssa en jaksa alkaa puhumaan, niille en vastaa, mutta miehen kavereille kyllä saatan vastata kertoakseni missä mies on ja milloin mahdollisesti tulee takaisin. Tuntemattomiin numeroihin en vastaa. Viestejä en tietenkään lue.

yksilö
EN. En vaikka olisi yhteinen tuttu. koska jos sillä yhteisellä tutulla on asiaa minulla niin se soittaa kyllä sitten minulle. Harvoin edes katson kuka soittaa. Mielestäni vaikka ollaan yhdessä, niin yksityisyys pitää säilyttää. ja puhelin kuuluu niihin. koska meillä on omat puhelimet. ÄRSYTTÄÄ suunnattomasti jos soitan kaverilleni, niin hänen mies vastaa. ja kyselee mitä asiaa.. vittuakos se sille kuuluu!!

• Tykkää
Reactions: Tara74
"vieras"
Siinä tapauksessa että mies on unohtanut puhelimensa kotiin (sattunut muutaman kerran), katson kuka soittaa ja ja laitan miehelle sähköpostilla viestiä, en kuitenkaan yleensä vastaa puheluihin. Mies on yrittäjä joten mahdollisten asiakkaiden puheluita ei voi jättää "roikkumaan" iltaan saakka. Viestejä en lue.

Saraldo
Jos mun mies ei ole kotona, niin harvemmin on sen puhelinkaan. Mutta jos se nyt olis vaikka latauksessa ja mies koiran kanssa ulkona, niin mua ei vähääkään liikauttaisi, jos se puhelin sois. Mä en vastaa siihen enkä lue viestejä. Samanlainen on miehen suhde mun puhelimeeni. Kyllä mä yleensä kysyn, kuka soitteli, mutta se johtuu vain siitä, että jos se puhelu on koskenut jollain lailla koko perhettä, mun mies ei muista sitä lopetettuaan puhelun, ellen erikseen kysy :).

Yhteistyössä