Jos miehesi ei ole kotona ja hänen puhelin soi...

• Viestiketjun aloittaja aappee
  • Ensimmäinen viesti
Vastaan puhelimeen yleensä, usein siellä on mies joka soittaa työpuhelimesta miettien että missähän se känny on.. :). Tai sitten joku miestä kaipaava kaveri, joiden kanssa mulla on ihan täysi "lupa" puhua.

Viestejä en lue.

Viestiä en tietenkään lue. Ennen vastasin kaikkiin puheluihin, mutta sitten hämmästyksekseni kuulin, että mieheni ei tykännyt moisesta. Sen jälkeen vastasin vain, jos soittaja oli anoppi.

Nyt ei olla anopin kanssa puheväleissä, joten en vastaisi mihinkään puheluihin. Paitsi tietty, jos sattuu sellainen ihme, että soittaja on jompikumpi minun vanhemmistani.

"vieras"
Puheluun vastaan jos on joku tuttu, joka soittaa. Viestin katson jos erikseen pyydetään. Meillä harvemmin mies unohtaa puhelinta kotiin; saattaa olla toisessa kerroksessa puhelimen soidessa ja silloin usein pyytää vastaamaan tai lukemaan viestin.

aappee
Meillä on ihan normaalia että minä vastaan miehen puhelimeen, paitsi silloin jätän vastaamatta jos anoppi soittaa, samoin viestit luen ja tarvittaessa soitan miehelle töihin jos jollakin kiirellisen kuuloista asiaa... Mies harvemmin lukee minun viestejä mutta yleensä vastaa jos en itse ole aikalla.

"aaa"
Ihan luvalla, vastaan. :) Kun joskus yhteen muutettuamme kysyin mieheltä haluaako hän mun vastaavan puhelimeensa jos se soi, hän katsoi mua ihan hölmistyneenä, että miksi edes kysyt. Että miksi ihmeessä antaisit puhelimen soida etkä vastaisi siihen. :) No, kyllähän mä vastaan. Tosin en kyllä kaikkiin, ihan kaikkien hänen kavereidensa kanssa ei ole tarvetta, mutta muuten vastaan. Viestejä en lue. Niihinhän voikin vastata hieman myöhemmin joten ei tarvitse heti lukea.

Yhteistyössä