T
tyhmä
Vieras
sitten kun lapsi on syntynyt ja ikää muutaman kuukauden sanoo että lapsen hoitaminen on äidin tehtävä,ja lisäksi olettaa että kun olette työtön niin olet siihen asti kotona kun lapsi 3v.Ottaisitko eron?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Tietenkin olen kotona mutta kuvittelin että lastamme hoidamme tasavertaisesti ja että jos saisin töitä tai opiskelupaikan voisin laittaa hänet jo 10kk päiväkotiin,vaan se ei käy.Hänen mielestään hoidettava 3v kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Mutta mä haluan syksyllä opiskelemaan sain jo opiskelupaikan,vuosien haun jälkeen.Nyt hänen mielestään pitäisi hoitaa lapsi ja opiskelut yhtäaikaa eli lapsi kotona.Mun opiskelu kun on monimuoto-opiskelua eli vähän olen vain koulussa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Mutta mä haluan syksyllä opiskelemaan sain jo opiskelupaikan,vuosien haun jälkeen.Nyt hänen mielestään pitäisi hoitaa lapsi ja opiskelut yhtäaikaa eli lapsi kotona.Mun opiskelu kun on monimuoto-opiskelua eli vähän olen vain koulussa.