Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos vastauksista, meni näin aamuun kun pääsin koneelle lukemaan...Mies nukkui krapulaansa pitkälle päivään ja sitten makaili sohvalla kotona olo ajan.Ihan aikuisia ovat, iältään..Siitä se pultit vetikin kun sanoin että onko kiukaaseen kaadettu jotain vai onko siellä syttymisvaara kun ihan kamala haju, sanoi sitten että ehkä on kaljaa kaadettu, vastasin että aikuiset ja siihen se sitten tyssäsi kun alkoi huutamaan..eikä pelkoa että siivoaisi,nähty ennenkin.Ja kun itse oli pakko päästä pesulle enkä saattanut mennä suihkuun ennenkuin olin puunannut siellä.. Ja teidän että koko talo olisi ollut ihan törkyinen yläkertaan asti ellen minä olisi ollut täällä muissa tiloissa..esikon kanssa kun olin synnärillä oli kämppä sellainen läävä että oksat pois, homehtunutta ruokaa ,pulloja jne.olipa oikein virkistävää alkaa heti siivoamaan ja kauppaan..kerran anopin kuullen siitä menin sanomaan niin otti nokkiinsa ja sanoi että sellaisia kaikki miehet on ja häipyi.Tätä palstaa kun lukee niin ei ne muiden miehet sellaisia taida kuitenkaan olla..Niin ja ne jonkun kalsarit, kun kerroin että ne on pussissa niin sanoi että voisit pestä ne..voi vee...sanoin etten todellakaan ala pesemään..kukaan näistä tyypeistä ei edes seurustele, että älliä heiltä ei kai sitten löydy ajatella mitä talon naispuolinen henkilö tykkää sikailusta..kun ei yhtään kunnioiteta toisten kotia, että mitä muutenkaan elämässä opetettu!
Nyt kyllä täytyy sanoa, että sunkin pitää katsoa peiliin, ei tuollaista voi hyväksyä, eikä tuo ole normaalia.