Jos menisin Turkkilaisen miehen kanssa naimisiin (mies ei ole asunut Suomessa,

  • Viestiketjun aloittaja rakastunut
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja ura ohjus jolla kanadalainen mies:
Turkkilaisiin miehiin rakastuvat naiset jotka pitävät söpöistä miehistä ja rakastavat kujertelua/hellimistä/hemmottelua.Sitähän he osaavat. Myös eri kulttuuri kiehtoo, se antaa huonosti koulutetulle, pieni tuloiselle naiselle jotain "extraa" saa kuulua olevansa erityinen/erilainen kun on ulkomaalainen mies. Harvoinhan hyvinkoulutettu, taloudellisesti hyvin toimeen tuleva ja uralla kehittyvä nainen rakastuu turkkilaisiin.Ulkomaalaisiin kyllä, mutta ei turkkilaisiin. Tätä pointtiakin kannattaa miettiä.
Mitä tummempi mies naisella sitä huonommin koulutettu hän on.
Ai, mulla on diplomi-insinööri miehenäni.
Mitä yrität sanoa?
Vaikka sitä, että on niitä hyvin koulutettuja tummaihoisiakin :)
Minä taasen en ottanut kantaa tummaihoisten koulutukseen. Lueppa uudestaan mitä kirjoitin.
No, sekään ei pidä paikkansa.
Tai enhän minä kaikkien puolesta voi puhua, mutta meidän lähipiirissämme ainakaan ei ole näin. Molemmat osapuolet ovat koulunsa käyneet.
Eipä tule yhtään naista mieleen yhteiskunnan huipulta jolla olisi musta mies puolisona. Tuleeko sinulle?
Pitääkö sitä sitten olla yhteiskunnan huipulla?
Eikö riitä, että on koulut käyty, ammatti ja töitä?
Ne jotka ovat huipulla valkkaavat parhaat päältä.
Niin vissiin :LOL:
Kyllä =)
Hyvä, että sultakin heltiää jo hymy tuohon kommenttiin :whistle: :D
 
dfdf
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muslimi miehet tekee työt, tuo kotiin rahaa. Nainen tekee kotona KAIKEN. Hoitaa lapsetkin 24/7. Mieheltä tuskin apuja tullee, sen verran eri kulttuuri...
Ihan uteliaisuudesta.. toiko hän kotiin rahaa siten, että sillä elatti perheen?
Varmaan elättää, kun vaimo ja lapset eivät siellä kotona kuluta muuta kuin vähän ruokaa. Muita menoja vaimolle ei sallita. Vaihoja kaapuja voi kierrättää muilta musliminaisilta.
 
Tieteilijä
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mun kaverin kaverilla on Turkkilainen mies. Mun ymmärtääkseni ihan helposti pääsi Suomeen, kun yllätysvauva oli saanut alkunsa ja häät oli pidetty. Nyt hoitelevat yhdessä lasta ja kotia. Kaverin mukaan ainakin on hyvinkin osallistuva noissa hommissa, vaikka käy myös jossain kursseilla päivisin.
Veikkaisin attä he ovat vasta alle 2v olleet yhdessä, eli kuherrusta ilmassa.
Arki alkaa näissä tilastojen mukaan 2-3v kuluessa.
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mun kaverin kaverilla on Turkkilainen mies. Mun ymmärtääkseni ihan helposti pääsi Suomeen, kun yllätysvauva oli saanut alkunsa ja häät oli pidetty. Nyt hoitelevat yhdessä lasta ja kotia. Kaverin mukaan ainakin on hyvinkin osallistuva noissa hommissa, vaikka käy myös jossain kursseilla päivisin.
Yhteinen lapsi tosiaan nopeuttaa prosessia.
Tätä mä just ihmettelen,miksi näil naisil on kiira naimisiin ja lasten tekoon näiden turkkilaisten kanssa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja njau:
no kannattaa ainakin varautua siihen että joudut todennäköisemmin perheväkivallan kohteeksi turkkilaisen miehen kanssa. Heillä ei oo niin paha juttu jos vähän läpsii naista vaan kuuluu lähinnä asiaan. Älä nyt ainakaan tee lapsia hänen kanssaan ennenkuin olet vakuuttunut ettei tumman ja komean miehen kulissien takaa tuu ikäviä yllätyksiä. mutta onnea jos oot löytäny paremman tapauksen!
Tämä on minulle vierasta.Onko tämä totta?
 
usko pois
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja njau:
no kannattaa ainakin varautua siihen että joudut todennäköisemmin perheväkivallan kohteeksi turkkilaisen miehen kanssa. Heillä ei oo niin paha juttu jos vähän läpsii naista vaan kuuluu lähinnä asiaan. Älä nyt ainakaan tee lapsia hänen kanssaan ennenkuin olet vakuuttunut ettei tumman ja komean miehen kulissien takaa tuu ikäviä yllätyksiä. mutta onnea jos oot löytäny paremman tapauksen!
Tämä on minulle vierasta.Onko tämä totta?
kyllä se taitaa vähän kulttuuriin kuulua.. jos et lyö naista et rakasta.... mutta silti puhutaan paljon miten arvostetaan naista.. puheet ja teot aika ristiriitaisia.

mutta sama pätee venäläisiin.. siitä olikin joskus dokumenttia tv:ssä
 
ihmettelijä
Olen opiskellut lukion jälkeen 6.5-vuotta ja mietin parhaillaan vielä kolmen vuoden lisäerikoistumista alallani. Olen itsenäinen ja itsepäinen nainen, elättänyt itseni 17-vuotiaasta lähtien. Olin naimisissa suomalaisen miehen kanssa nuorena ja myöskin avoliitossa myöhemmin toisen suomalaisen kanssa. Seurustellut korkeakoulutuksen saaneiden miesten kanssa niin kuin ns.duunareidenkin (esim poliisin) kanssa. Suomalainen mies on ollut hyvä ja mukava mutta myös pahoinpitelijä, valehtehtelija, narsistinen ääliö.
Nyt olen menossa naimisiin Turkkilaisen miehen kanssa. En rakastunut hänen ulkonäköönsä, vaan hänen hyvyyteen, iloisuuteen, ahkeruuteensa. Hän on todella positiivisella tavalla mies, laittaa ruokaa, maksaa kauppalaskut, kantaa aina kaiken... hyvä ettei minuakin :). Hän on ehdottomasti paras rakastaja ikinä :). Nyt kun katson häntä näen komean, ihanan, turvallisen, rakkaan ihmisen.
En usko että hän on se joka pahoittaa mieleni tulevaisuudessa, vaan ne ihmiset ympärillämme, jotka kuvittelevat tietävansä paremmin kuin minä, mikä minulle olisi oikein.
Rauhaa ja rakkautta kaikille.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ura ohjus jolla kanadalainen mies:
Turkkilaisiin miehiin rakastuvat naiset jotka pitävät söpöistä miehistä ja rakastavat kujertelua/hellimistä/hemmottelua.Sitähän he osaavat. Myös eri kulttuuri kiehtoo, se antaa huonosti koulutetulle, pieni tuloiselle naiselle jotain "extraa" saa kuulua olevansa erityinen/erilainen kun on ulkomaalainen mies. Harvoinhan hyvinkoulutettu, taloudellisesti hyvin toimeen tuleva ja uralla kehittyvä nainen rakastuu turkkilaisiin.Ulkomaalaisiin kyllä, mutta ei turkkilaisiin. Tätä pointtiakin kannattaa miettiä.
Turkkilaisia miehiäkin on erilaisia, kaikki eivät ole niitä rantagigoloita. On monella suomalaisella hyvin koulutettu, johtavassa asemassa työssään oleva turkkilainen mies, nämä pariskunnat eivät yleensä tapaa Alanyassa tai Marmariksessa.
 
Sain viestin missä käskettiin tsekata tämä avaus :D

No joo. Mun arkeni turkkilaisen kanssa menee ihan mukavasti, mies on sopeutunut ja työssäkäyvä ja silleen.

Mutta suosittelenko suomalaiselle naiselle, etenkään yh:lle, avioliittoa turkkilaisen kanssa lyhyen yhdessäolon jälkeen? En.

Järki käteen. Tutustu ensin mieheen kunnolla (meseä ei lasketa), maahan kunnolla, kulttuuriin kunnolla. Opettele kieli, tutustu miehesi sukuun ja kotipaikkakuntaan (en tarkoita sitä Alanyaa tms vaan paikkakuntaa mistä mies ja hänen vanhempansa ovat lähtöisin). Sitten vasta mieti avioliittoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sain viestin missä käskettiin tsekata tämä avaus :D

No joo. Mun arkeni turkkilaisen kanssa menee ihan mukavasti, mies on sopeutunut ja työssäkäyvä ja silleen.

Mutta suosittelenko suomalaiselle naiselle, etenkään yh:lle, avioliittoa turkkilaisen kanssa lyhyen yhdessäolon jälkeen? En.

Järki käteen. Tutustu ensin mieheen kunnolla (meseä ei lasketa), maahan kunnolla, kulttuuriin kunnolla. Opettele kieli, tutustu miehesi sukuun ja kotipaikkakuntaan (en tarkoita sitä Alanyaa tms vaan paikkakuntaa mistä mies ja hänen vanhempansa ovat lähtöisin). Sitten vasta mieti avioliittoa.
Voisiko sanoa, että opettele kieltä? Koska kokonaan uuden kielen oppimiseen mennee aika kauan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sain viestin missä käskettiin tsekata tämä avaus :D

No joo. Mun arkeni turkkilaisen kanssa menee ihan mukavasti, mies on sopeutunut ja työssäkäyvä ja silleen.

Mutta suosittelenko suomalaiselle naiselle, etenkään yh:lle, avioliittoa turkkilaisen kanssa lyhyen yhdessäolon jälkeen? En.

Järki käteen. Tutustu ensin mieheen kunnolla (meseä ei lasketa), maahan kunnolla, kulttuuriin kunnolla. Opettele kieli, tutustu miehesi sukuun ja kotipaikkakuntaan (en tarkoita sitä Alanyaa tms vaan paikkakuntaa mistä mies ja hänen vanhempansa ovat lähtöisin). Sitten vasta mieti avioliittoa.
Miten niin etenkään yh:lle?
Älä hätäile, en ole turkkilaista ottamassa miehekseni, pisti vaan silmään tuo kommentti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Voisiko sanoa, että opettele kieltä? Koska kokonaan uuden kielen oppimiseen mennee aika kauan.
Totta, hyvän kielitaidon oppimiseen menee kauan, mutta nopeassakin ajassa voi oppia sen verran että ymmärtää - eikä ole täysin miehen tulkkauksen varassa.

Nopeiten kielen oppii olemalla paikan päällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Miten niin etenkään yh:lle?
Älä hätäile, en ole turkkilaista ottamassa miehekseni, pisti vaan silmään tuo kommentti :D
No se tavallinen tarina. Nainen matkustaa Alanyaan, tapaa Mehmetin, avioituu kun yhdessäolo (fyysisesti samassa paikassa) on laskettavissa kahden käden sormilla, Mehmet tulee Suomeen ja kohta ollaan kusessa. Sinkkunaisella on enemmän varaa joutua liriin, kun ei ole lapsia kuvioissa. Sotkeutuu vaan naisen oma elämä jos homma menee pieleen.

Ja totta puhuen ne pahimmat onnenonkijat etsii nimenomaan siipeensä saaneita naisia - yh voi olla hyvä uhri. Näitä on nähty niin monia :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Miten niin etenkään yh:lle?
Älä hätäile, en ole turkkilaista ottamassa miehekseni, pisti vaan silmään tuo kommentti :D
No se tavallinen tarina. Nainen matkustaa Alanyaan, tapaa Mehmetin, avioituu kun yhdessäolo (fyysisesti samassa paikassa) on laskettavissa kahden käden sormilla, Mehmet tulee Suomeen ja kohta ollaan kusessa. Sinkkunaisella on enemmän varaa joutua liriin, kun ei ole lapsia kuvioissa. Sotkeutuu vaan naisen oma elämä jos homma menee pieleen.

Ja totta puhuen ne pahimmat onnenonkijat etsii nimenomaan siipeensä saaneita naisia - yh voi olla hyvä uhri. Näitä on nähty niin monia :/
Jep, tottahan tuo on =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Jep, tottahan tuo on =)
Mutta yritäpä puhua järkeä rakastuneelle Riitalle joka haluaa Mehmetin kanssa naimisiin! Mehmetin, joka on IHAN erilainen kuin ne muut rantaleijonat, ja jonka Riitta läpikotaisin jo tuntee viikon lomareissun sekä mesekeskustelujen myötä...Mehmet on rehellinen koska se sanoo olevansa rehellinen, aah ja ooh. Argh :D

Kuin tuulimyllyjä vastaan taistelisi. Jos se on tosirakkautta, se voi odottaa avioliitolla sinetöintiä vielä vuoden jos toisenkin.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Jep, tottahan tuo on =)
Mutta yritäpä puhua järkeä rakastuneelle Riitalle joka haluaa Mehmetin kanssa naimisiin! Mehmetin, joka on IHAN erilainen kuin ne muut rantaleijonat, ja jonka Riitta läpikotaisin jo tuntee viikon lomareissun sekä mesekeskustelujen myötä...Mehmet on rehellinen koska se sanoo olevansa rehellinen, aah ja ooh. Argh :D

Kuin tuulimyllyjä vastaan taistelisi. Jos se on tosirakkautta, se voi odottaa avioliitolla sinetöintiä vielä vuoden jos toisenkin.
Aah ja ooh, onneksi sä tiedät KAIKKIEN tarinat ja osaat jokaisen lopun ennustaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Aah ja ooh, onneksi sä tiedät KAIKKIEN tarinat ja osaat jokaisen lopun ennustaa.
En tiedä kaikkien tarinaa, en ole väittänyt osaavani ennustaa, mutta 12 vuoden aikana olen nähnyt ja kuullut paljon. Paljon hyvää, ja ikävän paljon myös huonoa.

Eikä miettimisestä ja harkinnasta, toiseen tutustumisesta, voi mitään haittaakaan olla. Suinpäin avioliittoon ryntäämisestä (etenkin kun kuvioissa on lapsia, jotka ovat jo kerran eron kokeneet) sen sijaan voi ikävyyksiä koitua. Jos mies ei suostu odottamaan niin...no, se kertoo omaa kieltään.

En soisi kenellekään tilannetta, missä mies hakee samalla reissulla ensin poliisilaitokselta pysyvän oleskeluluvan ja sitten kadun toiselta puolelta oikeustalolta eropaperit, kotona masu pystyssä oleva vaimo jonka maailma romahtaa.
Tai tilannetta, missä Suomessa asuva vaimo lyhentää Turkin-asunnon lainaa kun mies "olosuhteiden pakosta" asuu Turkissa - on vaan jättänyt kertomatta että kyseisessä asunnossa asuu myös hänen turkkilainen vaimonsa ja lapset.

Ei voi olla niin kiire naimisiin etteikö ensin ehtisi tutustua.
 
Australia
kuka nyt sinne Suomen rantasateeseen haluaa...olen suomalainen nainen ja hain itselleni miehen Turkista ja toin sen tanne Australiaan ...taalla ei ainkaan kukaan narise sosiaalirahoista yms...ja hyvin aussit ottivat hanet vastaan...welcome...ei kukaan ole sanonut pahaa...joo ei ole Suomea ikava...liian tiukkapipoista porukkaa...
 

Yhteistyössä