No viime vuonna askarreltiin miehen kanssa lintutalikelloja eli sellaisia punaiseksi maalattuja savisia kukkapurkkeja väärin päin, joihin voi laittaa talipallon roikkumaan ja ne koristeltiin kauniilla jouluisilla nauhoilla, kaikki meni nopeasti eli sellaisia voisi joku haluta ehkä tänäkin vuonna. Sitten tein karkkeja, mutta olin sitten jouluna ihan poikki sen karkkishown kanssa kun teen myös lahjaksi ja kotiin toffeita ja muita joulukarkkeja. Piparkakkutaloa mietin myös, mutta toisaalta sekin on mun oma yksinäinen jouluprojektini yleensä tänne kotiin se maailman kaunein piparitalo. Ja piparkakkutalon kuljettaminen on aina niin mälsä homma. Tyttö osaa hyvin neulahouvuttaa joten sen vois kyllä pistää tekemään sitä. Joulukortteja teen myös itse aina, joten sekin kävisi jos vaan ideoita iskee, se kun on jokavuotinen pikku ahdistus, että mistä se kiva idea taas joulukortteihin ja jos niitä tarvitsee olla vielä monia. Toisaalta se voi tulla kalliiksi. Pipareita mietin myös, koska voisin äidiltäni pyytää apua niissä. Hmm.. hyviä ideoita ja lisää saa laittaa.