"tähän ei parane vastata yhtään mitään"-mies iski jälleen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mun nimimerkkimuistilla en sano yhtään mitään, menis väärin kuitenki
älä alota mitään mitä et voi lopettaaAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:"tähän ei parane vastata yhtään mitään"-mies iski jälleen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mun nimimerkkimuistilla en sano yhtään mitään, menis väärin kuitenki
Juu peesi! Jotenki tosi kaunis ja ilosen näköset kasvot, ainakin kuvien perusteella mitä olen nähnyt.Alkuperäinen kirjoittaja bud:Grace, siitä on joskus ollut joku tosi kaunis kuva. En tiedä, onko livenä yhtä kaunis.
Hovinarriks ne sirkan kaa sopis,pikku apinatAlkuperäinen kirjoittaja tiiru:Juu peesi! Jotenki tosi kaunis ja ilosen näköset kasvot, ainakin kuvien perusteella mitä olen nähnyt.Alkuperäinen kirjoittaja bud:Grace, siitä on joskus ollut joku tosi kaunis kuva. En tiedä, onko livenä yhtä kaunis.
B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:älä alota mitään mitä et voi lopettaa
mä inhoon politiikkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:älä alota mitään mitä et voi lopettaa
Sun pitäs ryhtyä poliitikoks.
Ja tällä ylväällä ei sitten tarkoteta rintalihaksia...Alkuperäinen kirjoittaja mä myös mietii:kyseessä siis kuningatar.Mietii et ketä tääl olisi sit oikee ylväs ulkonöltää??
Mulla ainakin alkaa veri valua silmämunista, jos nään vielä YHDENKIN KUVAN NIISTÄ.Alkuperäinen kirjoittaja no eikäää:Hovinarriks ne sirkan kaa sopis,pikku apinat
Eiks kuningattaret oo muutenki hirmu vanhoi?nih?
Ketä nämä linssiluteet ovat?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En tiedä kenet pitäs valita kun en ole kaikkia nähnyt.
Mutta ainakaan se ei olis kukaan niistä kolmesta linssiluteesta.
sirkkis, grace ja bootypeppu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ketä nämä linssiluteet ovat?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En tiedä kenet pitäs valita kun en ole kaikkia nähnyt.
Sun tietäen ei nyt voi tietää pitääkö ottaa tosissaan vai ei.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:sirkkis, grace ja bootypeppu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ketä nämä linssiluteet ovat?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En tiedä kenet pitäs valita kun en ole kaikkia nähnyt.
Sielähän se itse kuningatar nyt sitten saapui.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Kauniita naisia on paaaaaaaljon mutta kuningatar voisi olla Wc ankka...on ylvään kaunis =)