:saint:Alkuperäinen kirjoittaja ylväs leijona:Sielähän se itse kuningatar nyt sitten saapui.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Kauniita naisia on paaaaaaaljon mutta kuningatar voisi olla Wc ankka...on ylvään kaunis =)
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja ylväs leijona:Sielähän se itse kuningatar nyt sitten saapui.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Kauniita naisia on paaaaaaaljon mutta kuningatar voisi olla Wc ankka...on ylvään kaunis =)
WC-ankka on kaunis todellakin...Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Kauniita naisia on paaaaaaaljon mutta kuningatar voisi olla Wc ankka...on ylvään kaunis =)
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Miksiköhän minua jotenkin on alkanut kyllästyttämään tällaiset ketjut? No, ensin kaikki vähän aikaa luettelevat suosikeitaan. Sitten joku alkaa mollata jotain mainittuja, ja sitten muut alkaavat mollaamaan sitä mollaajaa.
Sitäpaitsi kaikki on omalla tavallaan kauniita.
Tuo oli sitten ihan hyvällä/vitsillä,karkas viesti ennen hymynaamaaAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::saint:Alkuperäinen kirjoittaja ylväs leijona:Sielähän se itse kuningatar nyt sitten saapui.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Kauniita naisia on paaaaaaaljon mutta kuningatar voisi olla Wc ankka...on ylvään kaunis =)
:snotty: minä vai.Kiitos :flower: :heart: olen kyllä otettu tästäAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:WC-ankka on kaunis todellakin...Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Kauniita naisia on paaaaaaaljon mutta kuningatar voisi olla Wc ankka...on ylvään kaunis =)
mutta sinä leijonanharjoinesi olet kyllä ehdottomasti kuninkaallisen ja ylvään kaunis, eli kaikista kauniista palstalaisista kauneuskuningattaren titteli sopiikin juuri sulle
no mutta jopas jotakin Kiitos kaunis hyvästä vitsistäAlkuperäinen kirjoittaja ylväs leijona:Tuo oli sitten ihan hyvällä/vitsillä,karkas viesti ennen hymynaamaaAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::saint:Alkuperäinen kirjoittaja ylväs leijona:Sielähän se itse kuningatar nyt sitten saapui.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Kauniita naisia on paaaaaaaljon mutta kuningatar voisi olla Wc ankka...on ylvään kaunis =)
Susta nyt vaan tulee jellona mieleen,ja jellonasta jostain syystä kuninkaalliset.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:no mutta jopas jotakin Kiitos kaunis hyvästä vitsistäAlkuperäinen kirjoittaja ylväs leijona:Tuo oli sitten ihan hyvällä/vitsillä,karkas viesti ennen hymynaamaaAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::saint:Alkuperäinen kirjoittaja ylväs leijona:Sielähän se itse kuningatar nyt sitten saapui.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Kauniita naisia on paaaaaaaljon mutta kuningatar voisi olla Wc ankka...on ylvään kaunis =)
Jellonat on ihania :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ylväs leijona:Susta nyt vaan tulee jellona mieleen,ja jellonasta jostain syystä kuninkaalliset.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:no mutta jopas jotakin Kiitos kaunis hyvästä vitsistäAlkuperäinen kirjoittaja ylväs leijona:Tuo oli sitten ihan hyvällä/vitsillä,karkas viesti ennen hymynaamaaAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::saint:Alkuperäinen kirjoittaja ylväs leijona:Sielähän se itse kuningatar nyt sitten saapui.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Kauniita naisia on paaaaaaaljon mutta kuningatar voisi olla Wc ankka...on ylvään kaunis =)
Grace, hän on paitsi ulkoisesti myös sielultaankin kaunis lähimmäisistään aidosti välittävä ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja bud:Grace, siitä on joskus ollut joku tosi kaunis kuva. En tiedä, onko livenä yhtä kaunis.
No siksikö noin käy kun sinä olet pirun riivaama?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mulla ainakin alkaa veri valua silmämunista, jos nään vielä YHDENKIN KUVAN NIISTÄ.Alkuperäinen kirjoittaja no eikäää:Hovinarriks ne sirkan kaa sopis,pikku apinat
Eiks kuningattaret oo muutenki hirmu vanhoi?nih?
Kertoo tänne kirjoittelevien naisten lapsellisuudesta, tyhmyydestä ja muusta sellaisesta nämä ketjut...Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Miksiköhän minua jotenkin on alkanut kyllästyttämään tällaiset ketjut? No, ensin kaikki vähän aikaa luettelevat suosikeitaan. Sitten joku alkaa mollata jotain mainittuja, ja sitten muut alkaavat mollaamaan sitä mollaajaa.
Eihän tässä kukaan mollannut ketään mainittua? :OAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Miksiköhän minua jotenkin on alkanut kyllästyttämään tällaiset ketjut? No, ensin kaikki vähän aikaa luettelevat suosikeitaan. Sitten joku alkaa mollata jotain mainittuja, ja sitten muut alkaavat mollaamaan sitä mollaajaa.