Jos matkustaisit yksin, minne menisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lontoo <3

Paitsi että sinne ei yleensä tehdä pakettimatkoja, eikä ole ihan halvin kohde. Mikä sinua kiinnostaa??? Voisit lähteä Turkkiin, sillä siellä käy varmaan ensikertalaisiakin pakettimatkoilla ja Turkki on melko edullinen.

Matkustaminen pakettimatkalla ja omatoimisesti on ihan sama asia. Jokainen normaalijärjellä varustettu ihminen pärjää vallan hyvin. Matkusta sinne minne haluat sen mukaan mitä haluat lomallasi tehdä!

Ekaksi lomakohteeksi mikä tahansa "suomalaisten suosima lomakohde" on ihan hyvä valinta.

Ylipäätään nuo rantakohteet tuntuu olevan toistensa kopioita, pienin vivahde-eroin. Kaikissa pääsee pahimmassa tapauksessa joko rahoistaan tai hengestään, mutta kaikissa niistä suurin osa viettää mukavan ja turvallisen loman.

Turkki ja Bulgaria ovat edullisia kohteita, Bulgariassa tosin asiakaspalvelukulttuuri on valovuosien päässä siitä mitä se on esim. Turkissa. Espanja ja Kreikka on kalliimpia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Pääset halvemmalla jos otat kaverin mukaan.

Ei kukaan mun tuttu matkusta sillon kun mä haluan mennä..

Onko sinulla lapsia? Itse kävin pojan kanssa kahdestaan. Oli erittäin mukava reissu meidän molempien kannalta.

2 pientä lasta, en minä niitä mukaan meinannut nyt ottaa..

Minkäikäisiä? Itse otin vain yhden (6v) mukaan kolmesta. Mielestäni matkasta tili noin mukavampi kuin yksin.

Pääset halvemmalla jos otat kaverin mukaan.

Ei kukaan mun tuttu matkusta sillon kun mä haluan mennä..

Onko sinulla lapsia? Itse kävin pojan kanssa kahdestaan. Oli erittäin mukava reissu meidän molempien kannalta.

2 pientä lasta, en minä niitä mukaan meinannut nyt ottaa..

Minkäikäisiä? Itse otin vain yhden (6v) mukaan kolmesta. Mielestäni matkasta tili noin mukavampi kuin yksin.

3-ja 4-vuotiaat..

En ainakaan mihinkään lomakohteeseen, mikä on täynnä suomalaisia!
Luultavasti jonnekin päin Italiaa, pieniin kaupunkeihin. Kaunista, junalla liikkuminen edullista, aurinkoakin.

Yhteistyössä