jos makuuhuoneenne ikkunassa kävisi tirkistelijä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meillä kävi näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22871931]No jos olisin varma, että tiirailee mua, eikä pikkuneitiä, joka nukkuu tuos samassa sängyssä, niin menisin vielä lähemmäs ikkunaa pyörimään. Sillä jos poika ei ole ennen tällasia riippareita ja röllöjä nähnyt ja niitä haluaa välttämättä katella, niin näytetään pojalle sitten kunnolla, niin ei varmaan halua tulla toiste... :kieh:

Miestä ei ole, jolle kertoisin.[/QUOTE]

no sama juttu, mutta joskus saa näyttää, mulla vain a-kuppi, niin kattokoon, ja , mutta stay-upitkin on varmaan nänhyt, mutta mitä siitä, kunhan runkuttelloo.

[QUOTE="vieras";22928734]:O Tämä aloittaja on selvästi joku tirkistelijä. Hakekaa apua! Ihan sairas ketju.[/QUOTE]

oiskohan noin jos joku nuori poikanen haluaa nähdä jotain niin nähköön, vaikka mitä

no tällä kylällä tuo on ihan arkipäivää. ja kaikki poliisia myöten tietää kuka se on. viime viikolla kävi meidän makkarin ikkunan takana. mutta tuskin toisten tulee, koska meillä osataan varautua tähän ja verhot sulkeutuu heti kuuden jälkeen. niin sieltä voi vapaasti tirkkiä, ei mitään nää

[QUOTE="donna";22919559]mikäs ei ois kivempaa, kun tietää , että joku tirkistelee, vain verhojen läpi, kun itsekin voisi vaikka nauttia siitä, kun juuri suihkusta tulleena, ja ne..[/QUOTE]

oishan se melko kivaa, kun joku saa siitä et pelkällä katselulla jo, joo-o tiedän itsekin jopa nauttinena siitä kun saa vähän paljastaa.

kääk! meillä tuo olis ihan mahdollistakin. yks kerros talossa ja makkarin ikkuna ihan ulko-oven vieres.... ja kertoisin miehelle, myös tahtoisin tietää et miten helv tirkistelijä on meille edes eksynyt kun kutsututkaan vieraat ei meinaa perille löytää....

no treenaan myös kotioloissa, ja joskus saattaa sälekaihdin jäädä vähän raolleen, mutta ehkä se onkin tarkoitus, antaa naapurin "ukon" katsella aivan rauhassa, ja mikä parasta onkin sitkeä heppu, odotta aina jopa suihkun jälkeistä pukeutumistani, siis harrastan ns. fittnessiä.

joo kattokoon ihan vaan huoleti ei paljon haitanne, kunhan jotain saa niin hyvä juttu.

Minua ei häiritse moinen, mutta tuo laumis kävisi iloisesti hymyillen moikkaamassa jos ihan tontin rajojen sisäpuolella sattuis olemaan.

Ja hyvä niin, meillä asuu myös teinejä.

Parempi siis hammaskaluston kuva persauksissa kuin meillä tuijottelemassa.

no joo onhan se noinkin antaa katsella vain ihan rauhassa, kunhan jotain saa niin hyvä niin.

verraten ed. juttuihin niin mikäpä siinä jos joku haluaa tirkistellä, paljastaa vain sen mikä on tarpeen, eipä tuo kai häirinne, ja lisää vielä vähän jotain eksotiikkaa niin saapahan yllinkyllin, mitä sen hän vain tietää, itse useinkin pukeudun että saattaa verhot auki olla ja tiedän että aina joku näkee, no lisäähän sekin tavallaan jotain sitä.

Yhteistyössä