G: Jos sinulle tarjottaisiin 100.000 e, että jätät miehesi, mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en todellakaan jättäis. Aloin miettimään, että mikä olis semmonen rahasumma että mieheni jättäisin siitä hyvästä, mutten semmosta keksi.
En usko että mieheni jättäis minua.

En jättäisi eikä hänkään jättäisi minua. Mikään raha maailmassa ei tuo meille sitä onnea, iloa, rakkautta, rohkeutta, uskoa, toivoa, luottamusta mikä välillämme on. Ylimääräisellä rahalla voisimme toteuttaa mielihalujamme, mutta se ei koskaan tyydyttäisi samoin kuin rakkaus.

Ei ikinä. Olen rakastanut miestäni kohta 26 vuotta. En halua edes kuvitella sitä tilannetta, kun kuolema joskus meidät erottaa. Se tulee olemaan aivan kauheaa. Onneksi meillä on lapsia lohtuna.

[QUOTE="jaa";28012672]Haha, varmaan joku myöntäisikin puolisolleen että joo, jättäisin :D[/QUOTE]

Mun mies on kyllä niin umpirehellinen, että takuulla myöntäis :) Mutta näköjään taitaa olla myös aika umpirakastunut, kuten olen minäkin.

[QUOTE="vieras";28012747]Mun mies on kyllä niin umpirehellinen, että takuulla myöntäis :) Mutta näköjään taitaa olla myös aika umpirakastunut, kuten olen minäkin.[/QUOTE]

Vähän sama kun kysyisi että pettäisitkö tilaisuuden tullen. Kukaan ei sano että joo. Ei kukaan myöskään myönnä että jättäisi rahasta. Varsinkaan kun sellaista tilannetta tuskin ikinä tulee.

No en todellakaan, eikä miehenikään. Ensinnäkin ei meitä kiinnosta erota, meillä hyvä liitto ja perhe ja toiseksi ei ainakaa tuosta summasta, meillä tililläkin monta kertaa enemmän.

Otetaan pieni ajatusleikki. Saisin siis satatonnia ja miehelle näytettäis ovea. No, lähtisin varmaan lasten kans jonnekin lämpimään ja muutenki katteltais vähän mualimaa. Mutta mutta... Kenelle mä sanoisin "vitsit, kun on ihanaa tää lämpö!"? Kenen kanssa mä pohtisin kulttuurien kummallisuuksia ja ihmisten ihmeellisyyksiä viinilasin äärellä, kun lapset on saatu nukkumaan? Ja kuka ottais musta ja lapsista kuvia vaikka Disneylandissa tai Taj Mahalin pihalla? Setelipinon kanssako mun pitäis toi kaikki jakaa?

Ei tuu kauppoja, sorkke.

[QUOTE="vieras";28010850]No en jättäisi, kesti sen verran kauan edes löytää koko mies. Toivon mukaan mieskään ei jättäisi minua.[/QUOTE]

Sama, kesti mullakin enneko tuntu että nyt vois vaikka sitoutua :) Toivottavasti ei mieskään, luulisin että ei.

Yhteistyössä