Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Mä muistan kun köksän tunnilla opetettiin että kuumaa ruokaa ei saa laittaa jääkaappiin..Miksköhän? ja missä se pitää sit jäähdyttää..lumihangessa??
Alkuperäinen kirjoittaja Viffelille:Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Mä muistan kun köksän tunnilla opetettiin että kuumaa ruokaa ei saa laittaa jääkaappiin..Miksköhän? ja missä se pitää sit jäähdyttää..lumihangessa??
siksi että muut ruoat lämpenevät ja pilaantuvat. Ruoka jäähdytetään esim tiskialtaaseen lasketussa kylmässä vedessä. Jos talvi ja kylmä ilma, voi valmistusastian tai säilytysrasian kansineen laittaa ulos jäähtymään.
Sitten jääkaappiin kun on kunnolla jäähtynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ruokahan pitää jäähdyttää mahdollisimman nopeasti ja laittaa sitten jääkaappin. Ei tuollein pikkuhiljaa jäähdyttämällä. Jauheliha on herkkää pilaantumaan jopa kypsennettynä ja yleensä makaronilaatikossa on myös maitoa... 2h on se aika kun ruokaa saa pitää tarjolla ilman kylmälaitteita.
Päätä itse syötkö, minä en söis.
siksi että muut ruoat lämpenevät ja pilaantuvat. Ruoka jäähdytetään esim tiskialtaaseen lasketussa kylmässä vedessä. Jos talvi ja kylmä ilma, voi valmistusastian tai säilytysrasian kansineen laittaa ulos jäähtymään.
Sitten jääkaappiin kun on kunnolla jäähtynyt.