Jos mä kuolisin mies ottaisi 20v naisen itselleen.

• Viestiketjun aloittaja mitä mieltä?
  • Ensimmäinen viesti
kem
Ottais Miten niin ottais? Vissiin miehes kuvittelee olevansa joku jumalan lahja naisille, jos luulee, että kakskymppisiä pimuja olis jonossa tarjolla vanhalle leskimiehelle...

hmph
Alkuperäinen kirjoittaja kem:
Ottais Miten niin ottais? Vissiin miehes kuvittelee olevansa joku jumalan lahja naisille, jos luulee, että kakskymppisiä pimuja olis jonossa tarjolla vanhalle leskimiehelle...
Get real!
Jos vaan rahaa löytyy, niin löytyy myös nuori pimuli kainaloon. Näin se vaan menee. :/

Alkuperäinen kirjoittaja mitä mieltä?:
Sanoi tänään näin että haluaisi sitten nuoren naisen lapsemme äitipuoleksi.Itse kun ole ruma ja 40v.
Ei naisia oteta! Kummankin pitää olla yhtä mieltä. Millä avuilla miehesi ajatteli niitä parikymppisiä saavansa? Parikymppiset tapaavat omissa bileissään omanikäisiä eivätkä sinne isänsä ikäisiä kutsu.

Alkuperäinen kirjoittaja Hoopo79:
Ei naisia oteta! Kummankin pitää olla yhtä mieltä. Millä avuilla miehesi ajatteli niitä parikymppisiä saavansa? Parikymppiset tapaavat omissa bileissään omanikäisiä eivätkä sinne isänsä ikäisiä kutsu.
Ja kysyvät tietysti heti henkkarit.

Ap:n juttuun, jos mies spontaanisti päättäisi kutsua rumaksi, en tykkäisi, mutta jos siltä kysyisi, että minkä ikäisen ottaisi, jos kuolisin, niin veikkaanpa että ei menisi kovin kauas tuosta ap:n miehen kommentista. (Ja mitäs siitä sitten.)

vieras
tässä varmaan oli pointtina se että meni tuollaisen ääneen sanomaan,eikä se että mitäväliä kun on sit kumminkin kuollu.

älä välitä,oot varmasti kaunis ja riittävä,miehes on vaan idiootti jos arvostelee sinua.
tottakai aina nuoret ihmiset on timmimpiä jne. niin miehet kun naisetkin. mutta typerä mies jos tuollaisia puhuu.

Minä en ottaisi parikymppistä vastaavassa tilanteessa. Ei heidän kanssaan voi mitään yhteistä tulevaisuutta alkaa rakentaa. Levottomia sieluja ovat ja haluavat vielä nähdä maailmaa ja miehiä ennen sitoutumistaan. Juoksunsa juosseen ottaisin.

hmph
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mieheni on vain 32v ja ehdokkaita kyllä olisi.
No sitten. Nuori kollihan se vielä on. RRRÄY!
Varo vaan! Miehesi taitaa olla jo iskenyt johonkin ystävättäreen silmänsä ja kun vielä kehuu että ottajia on.
Taitaa olla peli jo menetetty. Valitan!

TuhmaHauva
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Jaa, mistäköhän ottais... Ei kukaan 20 v halua 40-50 vuotiasta räähköö :D
Tuolla aiemmin ap paljasti miehen olevan 32-v. Itse olisin parikymppisenä ihan mielelläni huolinut sen ikäisen miehen. :p
No okei, mutta yh isän?!?! Kamoon, kyllä 20 haluaa vähän jotain nuorempaa ja vähemmän vastuita kantavaa :p

Yhteistyössä