jos mä vaan lähtisin lasten kans ja jättäisin kaikki...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivonen

Vieras
Mulla hajoaa oikeasti pää tähän... muuttaa pitäs, mutta mun aika menee 2veen ja 5viikkosen kanssa. nyt ku ne molemmat kerranki nukkuu yhtä aikaa niin mulla ei ole mitään laatikoita tms mihin mitään vois pakata. *tähän se päänseinaahakkaushymiö*

Mulla on oikeesti niin epätoivonen olo että tekis mieli pakata lapset ja lähtee vaikka jonneki kaverille tms ja jättää tää kämppä ja kamat levällee.
En mä olis uskonu et tää näin rankkaa tulee olemaan vaikka usein olenkin muuttanu, en vaan ikinä kahden lapsen kans joista toinen vielä vauva.

Kaiken muun hyvän lisäks yhdestä huoneesta uudesta talosta pitää purkaa lattia ku siellä on joku sähkömiesten kämmi!! Joten miehen aika menee raksalla... VITTU!!

Onko teillä joku kauhee kiire/aikaraja? Ota ihan rennosti ja istahda hetkeksi (jos kerta et voi nyt edes mitään tehdä) ja keskity vähäksi aikaa ajattelemaan, kuinka ihana on muuttaa uuteen taloon!!! Kyllä se siitä! Muutto voi kyllä olla melko stressi, mutta itse odotan innolla, kun se kaukainen päivä koittaa ja pääsemme muuttamaan uuteen taloon :) . Koita jaksaa :hug:

keski-suomessa asun.
ens viikon tiistaina pitäs olla vanha kämppä siivottu ja avaimet palautettu. kyllä tänne huomenna sit tulee apua, mut siinä vaihees pitäs olla jo lähes kaikki pakattu kun olis tarkotus sit jo kantaa kamat uuteen. kyllä tää tästä hoituu, mä tiedän sen, mut kun on niin epätoivonen olo... voi ku joku veis noi lapset vaik ulos niin saisin riehua täällä ihan rauhas... tää on niin tätä kun tulee keskeytyksiä jatkuvasti kun pitää passata lapsia samalla. anoppi tekee ruuat meille ja siivoaa uutta taloa, on siitäkin todella paljojn apua ja olen todella kiitollinen siitä. muuten ei aika riittäiskään millään... huoh.

Kiva kun saat apua ! Nää on ne elämän ruuhkavuodet, jälkeenpäin voi varmaan vaan ajatella että mitenhän kaikesta selvisi.
Mut kovasti tsemppiä sulle ja koita kestää huomiseen jos silloin apua saapuu.

ja tää eläminen lasten kans tässä kaaoksessa on pahinta. kun ei oikein saa hommia jatkettuakaan kunnolla kun tuntuu et sillon kun lapset nukkuu niin on ite syötävä välillä ja nyt ku ne kerranki on nukkunu jo tunnin yhtäaikaa niin nyt mulla ei sit oo laatikoita... jotain tossa voi laittaa jätesäkkeihinkin mutta nekin alkaa olla laitettu jo. mies lupas tuoda laatikoita onneks ja viedä jotain kamoja jo taloon pois tästä tieltä mut sit varmaan muksut herääkin jo. mulla on asennevamma tän kaiken lisäks. onneks mies jaksaa nyt kun mulla tuntuu pää hajoavan.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa Namelli:
Kiva kun saat apua ! Nää on ne elämän ruuhkavuodet, jälkeenpäin voi varmaan vaan ajatella että mitenhän kaikesta selvisi.
Mut kovasti tsemppiä sulle ja koita kestää huomiseen jos silloin apua saapuu.

Joo, ens viikolla jo varmaan tuntuu ihanalle kun saa vaan uutta kotia järjestää pikkuhiljaa. :) mut tuntuu et siihen on valovuosi aikaa. Vähän helpottaa kun tänne saa valittaa... kiitos kannustuksesta sulle Namelli ja muillekiin!

Tsemppiä!! Mun pitäis alkaa pakkaamaan ja siivoomaan kolmen muksun kanssa ;) ei niin mieltä ylentävää...kun saat jotain laatikkoon, 1vee tulee ja kiskoo ne sieltä pois ja kun noilta isommilta salaa yrittää heittää pois esim. jotain rikkimennyttä lelua, niin taatusti ne pongaa sen sieltä roskapussista...eli homma vähän niinku seilaa paikallaan!
Meilläkään ei oo ketään, kuka noita mukuloita hoitais ees vähän aikaa, se varsinainen muuttopäivä pelottaa ihan eniten
No meillä vielä reilu kuukausi aikaa muuttoon eli eipä ressata...ja onneks siivousfirma hoitaa siivouksen siellä uudessa talossa!!

Mutta voi sitä onnellista päivää, kun ollaan tavaroinemme ja lapsinemme siellä uudessa kodissa!! Sitä aatellen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tsemppiä!! Mun pitäis alkaa pakkaamaan ja siivoomaan kolmen muksun kanssa ;) ei niin mieltä ylentävää...kun saat jotain laatikkoon, 1vee tulee ja kiskoo ne sieltä pois ja kun noilta isommilta salaa yrittää heittää pois esim. jotain rikkimennyttä lelua, niin taatusti ne pongaa sen sieltä roskapussista...eli homma vähän niinku seilaa paikallaan!
Meilläkään ei oo ketään, kuka noita mukuloita hoitais ees vähän aikaa, se varsinainen muuttopäivä pelottaa ihan eniten
No meillä vielä reilu kuukausi aikaa muuttoon eli eipä ressata...ja onneks siivousfirma hoitaa siivouksen siellä uudessa talossa!!

Mutta voi sitä onnellista päivää, kun ollaan tavaroinemme ja lapsinemme siellä uudessa kodissa!! Sitä aatellen...

Tsemppiä sullekin!
Joo tuo 2vee on kanssa aika tehokas auplainen, kuskaa tavaroita ja pakkaa omia tavaroitaa muuttolaatikoihin, ja sitten parkuu kun on tärkeät tavarat hukassa. niitä sitten etsitään kissojen ja koirien kanssa.
Noh, tämäkin loppuu aikanaan. just sain laatikoita, ja kun saan syötyä niin alan pakkaamaan taas.

Uusimmat

Yhteistyössä