Jos löytäisit nuoreltasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ottaisin ne ensinnäkin pois. Sitten ottaisi nuorelta rahat pois myös ja rupeaisin vahtimaan tarkemmin. Kertoisin, että tupakointi on noloa, koska se aiheuttaa impotenssia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ikä 16 v.

edelleen kannatan ainakin sitä kotiarestia. meinaan tuon ikäisenä itse istuin kotiarestissa tupakan ja viinan takia ja meni viesti perille. lisänä oli pitkät keskustelut ensin isän ja sitten äitin kanssa.

Vetäisin aivan mielettömät pultit. Sitten alkaisi vakava keskustelu ja varmasti käyttäisin kaikki keinot säikyttääkseni teinin pois moisista touhuista.

Kuka teistä äideistä ei kokeillut 16 vuotiaana viinaa? Itse ainakin olin kännissä useinkin, tupakkaa en polta vieläkään. Keskustelisin asiasta, totuus kuitenkin on että parempi ne kuin huumeet. Ottaisin rennosti ja keskustelisin asiasta lapsen kanssa. Totuus on se että
kyllä ne sitä kokeilevat teki mitä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja 2 sällin äiti:
Kuka teistä äideistä ei kokeillut 16 vuotiaana viinaa? Itse ainakin olin kännissä useinkin, tupakkaa en polta vieläkään. Keskustelisin asiasta, totuus kuitenkin on että parempi ne kuin huumeet. Ottaisin rennosti ja keskustelisin asiasta lapsen kanssa. Totuus on se että
kyllä ne sitä kokeilevat teki mitä tahansa.

Muutamia kertoja olin humalassa ja sitten tajusin, etten halua niitä terveysvaikutuksia itselleni, en halua olla humalaisten seurassa ja keksin parempiakin tapoja viettää aikaani ja käyttää rahani. Tuo astmaatikko saa kyllä sellasen sakinhivutuksen, jos jää minkäänlaisen aineen polttamisesta kiinni...

Omaa elämää pitää muuttaa, jos on tunne, että on saatava pönttö sekaisin voidakseen elää.

MUn makaa 10 vee kuopus vessanpöntön päällä,kolme tuntia on oksentanut ja maannut kun poltteli kaverinsa kans tupakkaa.Ei tarvi haaveilla että tällä viikolla poistuis asunnosta ulos,se onkin sitte ainoo rangaistus kun muuta keinoo ei ole.Ei ole ensimmäinen kerta kun tupakkaa kokeilee eikä jää viimeiseksi se on varma.
Minkäs teet kun puhe ei auta ja selkään ei saa antaa.
Kattellaan kun joku ystävällinen naapurintäti taas soittaa lastenhuoltoon että mitä ne sieltä tuumaa.

Voisin pistää tenavan poltteleen röökinsä heti. Viinat sais kaataa itse viemäriin, kehaisisin, että putsaantuupa viemärit samalla, kun on oikeat myrkyt. Viikkorahoille saattas käydä hassusti pitemmäksi aikaa.

Jotain tommosta.

Yhteistyössä