H
HippuTAR
Vieras
Näin kun kuulee aina välillä väitettävän. Mutta mistä se tukka tietäis et se on nyt pätkäästy? Siis ei kai se hiusten leikkaaminen hiuksen juuriin mitenkään vaikuta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kun mä leikkasin yhtenä kesänä sellaisen 10mm siilin, niin sen jälkeen mun hiukset kyllä paksuni tosi paljon.
Ei kasva vahvempana. Ihan samanlainen (tosin terveempi tietenkin) tukka, kuin pois ajettukin.
Näin kun kuulee aina välillä väitettävän. Mutta mistä se tukka tietäis et se on nyt pätkäästy? Siis ei kai se hiusten leikkaaminen hiuksen juuriin mitenkään vaikuta?
Hiukset kasvavat tasan samanvahvuisina takaisin. On ihan puppua, että ne jotenkin vahvenisi, tai että jopa niistä "saatta tulla kiharat"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Itsekin syövän sairastanut;30849922:Kyllä mä tiedän pari syövän sairastanutta joilla toisella on kasvanut hiukset takaisin kihartavina ja toisella reilusti entistä tummempana.