HippuTAR
Näin kun kuulee aina välillä väitettävän. Mutta mistä se tukka tietäis et se on nyt pätkäästy? Siis ei kai se hiusten leikkaaminen hiuksen juuriin mitenkään vaikuta?
Vaikka sen sanoo 4 kertaa, se ei ole totta. Hiuksen kasvuun ja pakuuteen ei vaikuta se, että hius katkaistaan. Mieti nyt.Kun mä leikkasin yhtenä kesänä sellaisen 10mm siilin, niin sen jälkeen mun hiukset kyllä paksuni tosi paljon.
Miten niin terveempi? Hius on kuollutta ainetta, joten voiko se edes olla sairas? Kulumattomampi se hius on, ei mitään muuta.Ei kasva vahvempana. Ihan samanlainen (tosin terveempi tietenkin) tukka, kuin pois ajettukin.
No ei tietenkään. Hiukset kasvavat päänahassa olevista karvatupeista, eikä hiusten kasvuun vaikuta sitä eikä tätä se mistä kohdasta hius katkaistaan tai katkaistaanko ollenkaan.Näin kun kuulee aina välillä väitettävän. Mutta mistä se tukka tietäis et se on nyt pätkäästy? Siis ei kai se hiusten leikkaaminen hiuksen juuriin mitenkään vaikuta?
Ei. Olen juotunut leikkamaan lähivuosina kaljuksi pariinkin otteeseen ja ohuemmat ovat hiukset kuin ennen.Näin kun kuulee aina välillä väitettävän. Mutta mistä se tukka tietäis et se on nyt pätkäästy? Siis ei kai se hiusten leikkaaminen hiuksen juuriin mitenkään vaikuta?
Kyllä mä tiedän pari syövän sairastanutta joilla toisella on kasvanut hiukset takaisin kihartavina ja toisella reilusti entistä tummempana.Hiukset kasvavat tasan samanvahvuisina takaisin. On ihan puppua, että ne jotenkin vahvenisi, tai että jopa niistä "saatta tulla kiharat"
On eri asia katkaista hius kuin se, että se putoaa kokonaan pois.Alkuperäinen kirjoittaja Itsekin syövän sairastanut;30849922:Kyllä mä tiedän pari syövän sairastanutta joilla toisella on kasvanut hiukset takaisin kihartavina ja toisella reilusti entistä tummempana.