Jos lasku menee perintää ,tuleeko luottotietoihin merkintä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eiiii

Vieras
kyse yhdestä laskusta minkä olen unohtanut maksaa ja kun netpostiin se tulee niin en oo muistanut käydä vasta ku nyt kattomassa,harvoin käyn. Ja muuta postia sinne ei tule. niin mietin et meneekö mulla luottotiedot nyt kun eräpäivä sillä oli ollut 27.12:( alkopa hyvin perkele uusivuosi:( oon itkeny ihan hulluna täällä kun mietin että jos ton takia luottotiedot menee. Muuten hyvin hoitanut rahaasiani. ja kyse on yhdestä pikavipistä. eka ja vika kerta kun sellasen otan:(

Ei mee luottotiedot vielä perintätoimistossa.. menee vasta sitten jo ulosottoon menee se velka. ja jos sillä on eräpv ollu 27.12 niin ei se vielä ees mee välttis perintään vaan siitä tulee muikkari.

Jos maksat sen perintälaskun ajoissa niin ei siitä luottotiedot mene, ei taida jäädä edes mitään merkintää.

Ex teki minulle pikku yllärit ja jätti maksamatta nimissäni olleen netin, joskus vuoden päästä vasta tuli perintäkirjettä kotiin kun muistutuksetkin meni sinne exän osoitteeseen. Vitutti hemmetisti mutta helpompaa oli maksaa lasku ja antaa olla, kuin ryhtyä mitään oikeusjuttua väsäämään.

Ja nyt tässä DNA:n selkkausten takia on kolmesti mennyt puhelinlasku perintään, joka kerta operaattorin puolen kämmistä ja olen selvittänyt asiat puhelimessa ja sähköpostilla. Hyvin on luottotiedot pysyneet.

no siis se lasku oli tullut jo perintä toimistolta ja siinä oli että josei alkuperäistä laskua ole maksanut eräpäivään mennessä 60pv laskusta tai jtn niin tulee merkintä:(kerkiänköhän vielä huomenna neuvtella ja soittaa että eivät laita merkintää?vai miten kun mulle vasta 13pv tulee rahaakin millä vois maksaa.

Soittelet huomenna sinne perintätoimistoon, kyllä hyvin vielä pitäis ehtiä sopia milloin maksat. Ihmisiä sielläkin ollaan :)
Ainakin omasta kokemuksestani sanon näin..

ei lasku vielä mihkään perintään ole kerennyt meneen. Ensin tulee muistutus ja varmaan toinenkin, entä kolmas? Sitten vasta menee perintään. Eikä se muistutuskaan varmaan vielä ole kerennyt tulemaan. :)

no siis se lasku oli tullut jo perintä toimistolta ja siinä oli että josei alkuperäistä laskua ole maksanut eräpäivään mennessä 60pv laskusta tai jtn niin tulee merkintä:(kerkiänköhän vielä huomenna neuvtella ja soittaa että eivät laita merkintää?vai miten kun mulle vasta 13pv tulee rahaakin millä vois maksaa.

hän no kyllä oot pitkälle päästänyt. luuletko että ne odottaa että joku soittaa päiviä eräpäivän jälkeen varsinkin kun oot jo saanut paljon muistutuksia ennen sitä. kyllä sinun oisi pitänyt olla laskusta tietoinen 'unohduksen piikkiin' tuota ei voi enään laittaa lähinnä välinpitämättömyyden

iinkuin sanoin netpostiin oli tullut , yksi alkuperäinen lasku ja yksi muistutus ja nyt oli tullut perintätoimistosta kirje ja siinä oli eräpäivä 27pv:( nin ja netpostia en pahemmin käytä enkä ole edes muistanut. pikavippi piti ottaa lokakuussa kun olin sairaalassa ja en olis muuten kotiin päässyt kun rahaa ei ollut. sitten unohdin koko homman:( vittu mun kans. siis siellä sivuilla luki että jos laina yli 60päivää myöhässä niin ne ilmoittaa suomen asiakastieto oyhyn ja tulee luottohäiriö/maksuhäiriö merkintä. perintätoimistossa ei vastattu enään neljän jälkeen kun yritin sinne soittaaa.. siirtääköhän ne tai tekeeköhän maksusuunnitelmaa? vielä vai menetinkö ihan totaalisesti luottotiedot ja sama antaa perkele olla. mulla muutenkin huonosti elämä niin mun tuuria just tämmönen:(