jos lapsivedet menee vedessä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suppis

Vieras
mitä jos lapsivedet menee vaikka suihkussa? miten hitossa semmosenkin voi huomata. ja jos ei huomaa niin mitäs sitten jos poltot eivät ala itsestään? eikös se ois jo jokseenkin vaarallista.

Alkuperäinen kirjoittaja suppis:
mitä jos lapsivedet menee vaikka suihkussa? miten hitossa semmosenkin voi huomata. ja jos ei huomaa niin mitäs sitten jos poltot eivät ala itsestään? eikös se ois jo jokseenkin vaarallista.

Olen miettinut samaa. Mulla ei ole tullut lotinalla, kuten tuolla toiseksi kirjoittaneella.

Mun käsittääkseni lapsivettä muodostuu koko ajan lisää. Multa ainakin lorahteli vielä vuorokausi vesien menon jälkeen, tuolloin jo synnytystä käynnistettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hemppuli:
Mun käsittääkseni lapsivettä muodostuu koko ajan lisää. Multa ainakin lorahteli vielä vuorokausi vesien menon jälkeen, tuolloin jo synnytystä käynnistettiin.

Totta. Kätilö vahvisti asian.

mulla kävi näin aamulla kävin viileässä suihkussa yht äkkiä tunsin läämintä vettä jaloissa hetken aikaa vähän ihmettelin mut en sen kummemmin osannut tajuta mitään. Neuvolan lääkärin tarkastuksessa puolenpäivän aikaan huomattiin että tulee lapsivettä äkkiä sairaalaan nossa otettiin tulehdusarvot jotka oli koholla. Olin saanut tulehduksen ja epäiltiin sit et vedet meni siinä suikussa ollessa, synnytys käynnistettiin pika pikaa

Yhteistyössä