Jos lapsesi eskarissa/koululuokassa on kerätty puhelinnumeroita vanhemmille jaettavaan lasten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
yhteystietolistaan, oletko laittanut tietosi jaettavaksi?
Jos olet, oletko katunut sitä myöhemmin eli onko tullut tilannetta että joku vanhempi on alkantut viestitellä/soitella ja halunnut lapsiesi alkavan kyläillä toisillaan vaikka oma lapsesi ei ko. lapsen kanssa haluaisi vapaa-aikana olla?

Olen laittanut, enkä ole katunut. On sovittu kaverivierailuja, ja kerätty yhteisiä lahjoja opettajille, järjestetty luokan yhteistä toimintaa.

Eli listasta on ollut iso hyöty.

Olen laittanut, enkä ole katunut. Tosin lasteni kavereiden huoltajien numerot mulla on kyllä ihan muutenkin ja joskus olen Enirosta tarvittaessa etsinyt. Joskus hiukan kismittää, kun pojan erään kaverin äiti soittelee. Tämä äiti siis pitää meidän poikaa oman poikansa parhaana kaverina, mutta meidän poika ei aina niin välittäisi leikkiä tämän pojan kanssa. Mutta tämä ei kyllä liity niihin luokkalstoihin....

Olen laittanut ja toivon, että ekaluokkalaiseni luokallanikin sellainen kerättäisiin. Jos joku "ei-toivottu" laittaa viestiä, niin kai sitä voi vain kieltäytyä kohteliaasti.

Ja oma ekaluokkalaiseni yrittää olla todella valikoiva kavereiden suhteen, mutta lopulta yleensä olikin kivaa myös sen "tyhmän tytön" kanssa. Eli en kauheasti laita painoarvoa sille, että ekaluokkalainen ei halua olla vapaa-ajalla jonkun kanssa, vaan patistan silti menemään ainakin pari kertaa.

Olen laittanut enkä ole katunut. Kerran ollut tyytyväinenkin kun tyttö karkasi isän kanssa kauppareissulla ollessaan ja häntä etsittiin poliisienkin kanssa. Yhden päiväkotikaverin äiti (joka siis kuullut katoamisesta) sattui löytämään tytön ja koska oli fiksuna tallentanut kaikkien muiden vanhempien numerot kännykkäänsä pystyi heti soittamaan.

Olen laittanut, en katunut ja on ollut puolin ja toisin ahkerasti käytössä. Pelkkää hyvää siis..

Varsinkin nyt kun nuorempi on ekalla ja nuo koulumatkat saattaa joskus "vähän" venyä niin voi soitella kaverin äidille onko poikia näkynyt..