Jos lapsenne tulisi ulos kaapista, mitä ajattelisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertokaas...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28106472]minäkin surisin sitä, että asian takia lapseni olisi kaappiinsa joutunut.. Varmasti asian selvittäminen ja työstäminen olisi ilman salaamistakin vaikeaa.

TIetääkö muuten kukaan, vieläkö esim. peruskoulun seksuaalivalistus yms. on vain heteroperusteusta, vai joko mm. koulun terveystiedon (tai mitä se nykyisin onkin) tunnilla puhutaan myös avoimesti muusta kuin heterorakkaudesta ?[/QUOTE]

Aika heteropainotteista muistelisin olleen sillon n. 4v sitten kun peruskoulussa olin. Taino, en mä nyt muista korostettiinko asiaa, vaan siis puhuttiin vaan näistä sukupuolitaudeista ja ehkäisystä yms., mutta ei kyllä sitten mitenkään erikseen puhuttu muusta kuin heterorakkaudestakaan. Tosin varmaan riippuu vähän opettajastakin (meillä esim. ei käytetty yläasteella kirjoja ollenkaan, vaan opettaja kokosi muistiinpanot eri lähteistä).

[QUOTE="vieras";28106991]Älä viitsi. Jos poikasi kertoo olevansa homo niin sun ensimmäinen ajatus on kumpi antaa ja kumpi ottaa. Onneksi olkoon, sinulla on anaalifiksaatio.[/QUOTE]

Hahahahaha, EI. :D Tätä perustelen sillä että ei tuo ole ollut ensimmäinen (eikä toinen, kolmas.....) ajatus silloinkaan kun joku tuttu on maininnut homoudestaan.

Ikävää jos et pysty hyväksymään edes sitä että kaikki eivät ajattele niin kuin sinä.

[QUOTE="vieras";28107011]Sama koskee heteroparejakin, vaikka kyseessä olisi oma lapsesi? Vain biologia tekee perheen ja et pidä lastasi vanhempana, jos lapsesi lapset eivät ole biologisia?[/QUOTE]

Tota... heteropareilla on aina ne lapsentekovälineet saatavilla, joten suurinosa lapsettomuushoidosta hoidetaan luovutetuilla sukusoluilla ja lääkeavuilla, joten näitä asioita ei tarvitse miettiä.

Ja mun lapset eivät kuulu tähän keskusteluun mitenkään joten toivon että lopetat heidän jatkuvan esilletuomisensa.

Mutta siis alunperinhän kyse oli siis siitä että joku sanoi että toivoisi että ainoa lapsi ei olisi homo koska biologisen lapsenlapsen saanti olisi huomattavasti vaikeampaa kuin heteroilla, ja näinhän se asia on. Ja nyt voidaan pistää piste tälle keskustelulle (jankkaamiselle). :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tota... heteropareilla on aina ne lapsentekovälineet saatavilla, joten suurinosa lapsettomuushoidosta hoidetaan luovutetuilla sukusoluilla ja lääkeavuilla, joten näitä asioita ei tarvitse miettiä.

Ja mun lapset eivät kuulu tähän keskusteluun mitenkään joten toivon että lopetat heidän jatkuvan esilletuomisensa.

Mutta siis alunperinhän kyse oli siis siitä että joku sanoi että toivoisi että ainoa lapsi ei olisi homo koska biologisen lapsenlapsen saanti olisi huomattavasti vaikeampaa kuin heteroilla, ja näinhän se asia on. Ja nyt voidaan pistää piste tälle keskustelulle (jankkaamiselle). :)

Ei se joku maininnut biologisista lapsista mitään, vain lapsista :)

Ajattelisitko tyttäresi kertoessa alkaneensa seurustelemaan jonkun pojan kanssa, että no niin, tyttäreni ottaa sitten spermaa vaginaansa?
Tai pojan ollessa kyseessä ajattelisitko, että no niin, poikani tunkee sitten penistänsä tuon tytön alapäähän?

Tietenkin vanhemmat tiedostaa että lapset harrastaa seksiä suhteissaan? Vai haikarako tuo sun lapsenlapset? Ajatus heteroseksistä ei ole ällöttävä. Homoseksi ällöttää.

[QUOTE="vieras";28107059]Tietenkin vanhemmat tiedostaa että lapset harrastaa seksiä suhteissaan? Vai haikarako tuo sun lapsenlapset? Ajatus heteroseksistä ei ole ällöttävä. Homoseksi ällöttää.[/QUOTE]

Miten mä en jotenkin usko, että mä mitenkään miettisin asiaa, vaikka se ihan normaalia onkin.
En mä mieti kenenkään veljieni tai muidenkaan läheisteni seksielämää, vaikka tiedänkin, että heillä luultavasti sellainen on.

Musta jotenkin tuntuu, että harva miettii tuttaviensa tai lastensa seksielämää. :D

[QUOTE="vieras";28107059]Tietenkin vanhemmat tiedostaa että lapset harrastaa seksiä suhteissaan? Vai haikarako tuo sun lapsenlapset? Ajatus heteroseksistä ei ole ällöttävä. Homoseksi ällöttää.[/QUOTE]

Jos se ällöttää, niin miksi ajattelet homoseksiä niin paljon?

• Tykkää
Reactions: dipt
[QUOTE="rrr";28107032]Hahahahaha, EI. :D Tätä perustelen sillä että ei tuo ole ollut ensimmäinen (eikä toinen, kolmas.....) ajatus silloinkaan kun joku tuttu on maininnut homoudestaan.[/QUOTE]

No ensi kerralla ajattelet kun tämä ketju tulee mieleen ja muistat miten asiaan kuuluu suhtautua.

Olisin vähän surullinen siitä, että hän on ollut kaapissa. Tosin ymmärrän, että asiaan pitää ehkä kypsyä itse ensin ja joillekin se on helpompaa, toisille vaikeampaa.

Rakkauttani ja tukeani se ei muuttaisi mitenkään. Homoseksuaalisuudesta en olisi varmaan oikein milläänsäkään, transsukupuolisuus saattaisi huolestuttaa minua. Se on kuitenkin kaikkineen varmasti iso asia. Toivoisin saavani lapsenlapsia joka tapauksessa :D Miehelleni asialla ei olisi mitään merkitystä.

Mainintana vielä, olen uskossa ja se saisi minut ajattelemaan niin, että Jumalan luoma lapseni on homoseksuaali/transsukupuolinen, ja jos hänet on sellaisena minulle lainaan lahjoitettu niin minun täytyy todellakin rakastaa ja kunnioittaa häntä juuri sellaisena.

[QUOTE="vieras";28107099]Ai tässä ketjussa? Koska on ketjun aihe, pässi.[/QUOTE]

Tulet tähän ketjuun siis ällöttymään (kiihottumaan), senkin latentti höpönassu.

[QUOTE="vieras";28107058]Ei se joku maininnut biologisista lapsista mitään, vain lapsista :)[/QUOTE]

Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä?

Tuskin kukaan muu on saanut Bluen kirjoituksista sitä kuvaa, että vain biologiset lapset merkitsevät. MUTTA onhan se nyt fakta, että homoseksuaaliselle parille lapsen saaminen on lähes aina haastavampi juttu, kuin heteroparille.

Asia olisi minulle ihan ok kunhan lapseni olisi elämäänsä tyytyväinen.

Jos joku miettii että "mitä tein lapseni kanssa väärin koska hänestä tuli homoseksuaali" voi huokaista helpotuksesta koska "pahempiakin" asioita on olemassa. Mitä jos (heterosta) lapsestasi kasvaisi pedofiili, raiskaaja, murhaaja...? Siinäpä saisitkin miettiä päänsä puhki.

Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä?

Tuskin kukaan muu on saanut Bluen kirjoituksista sitä kuvaa, että vain biologiset lapset merkitsevät. MUTTA onhan se nyt fakta, että homoseksuaaliselle parille lapsen saaminen on lähes aina haastavampi juttu, kuin heteroparille.

Haastava ei ole mahdoton. Jos joku sanoo, että homo ei voi saada omia lapsia, hän on väärässä. Ei tämä sen vaikeampaa ole.

[QUOTE="vieras";28106472]minäkin surisin sitä, että asian takia lapseni olisi kaappiinsa joutunut.. Varmasti asian selvittäminen ja työstäminen olisi ilman salaamistakin vaikeaa.

TIetääkö muuten kukaan, vieläkö esim. peruskoulun seksuaalivalistus yms. on vain heteroperusteusta, vai joko mm. koulun terveystiedon (tai mitä se nykyisin onkin) tunnilla puhutaan myös avoimesti muusta kuin heterorakkaudesta ?[/QUOTE]

Kyllä puhutaan kaikista suuntauksista.Opetan itsekin terveystietoa yläkoulussa.

[QUOTE="vieras";28107169]Haastava ei ole mahdoton. Jos joku sanoo, että homo ei voi saada omia lapsia, hän on väärässä. Ei tämä sen vaikeampaa ole.[/QUOTE]

Tosiasia on se että homopari ei voi ydinperheenä ikinä saada lapsia, ja homopariskunnan lapsen saaminen "laillisesti" on pitkä ja kivinen, ja ikinä lapsi ei ole molempien biologinen, ja adoptoiminenkin on iso projekti..

Ei tarvitse osata lukea ajatuksia, siinä se on nyt toistamiseen sanottuna. :)

Tosiasia on se että homopari ei voi ydinperheenä ikinä saada lapsia, ja homopariskunnan lapsen saaminen "laillisesti" on pitkä ja kivinen, ja ikinä lapsi ei ole molempien biologinen, ja adoptoiminenkin on iso projekti..

Ei tarvitse osata lukea ajatuksia, siinä se on nyt toistamiseen sanottuna. :)

Mikä on sanottu? Kysymys oli, voiko homo saada lapsia. Vastaus on, että kyllä voi. Mitä sinä et tästä nyt ymmärrä?

Yhteistyössä