Jos lapselle laittaa jarrusukat uimahalliin, ni saako ne jalassa mennä altaaseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
Jos ovat siis puhtaat? vai tuleekohan valituksia??
onko sellaisia virallisia uimakenkiä missä SAA mennä sinne altaaseen?
kun jossain sivulla kävin ja sanottiin että altaaseen ei saa mennä ne uimakengät jalassa (?!)

no ei tarvis edes takas niitä laittaa jos vaihtaa allasta tai menee välillä lämmitteleen saunaan.
ja lapsen kannan kun ei uskalla itse kävellä kun märät jalat ja on lukasta :( pelottaa vaan kantaa itse sitä lasta jos vaikka kaatuu itse sen lapsen kanssa.

No, me oltiin muutamia viikkoja sitten Ikaalisten kylpylässä ja kyllä siellä ainakin oli parillakin pikkusella jarrusukat. Olivat varmaan jotakin vuoden molemmin puolin. Ei siellä ainakaan ketään tullut sanomaan, että ne pitäs riisua. Mutta eipä nuo paljon kassissa paina, jos ne mukaan ottaa. Ja aina voi mennessä kysyä tai soittaa etukäteen, että saako olla jarriksilla tai sellasilla uimakengillä. Eli varmaankin paikkakohtaista.

Tottakai saa olla altaissa jarrusukissa ja sitä suositellaan jopa pienille lapsille. Itse olen uimahallissa töissä sekä ohjaan vauva ja tenavaryhmiä. Meilä ainakin suositellaan että jarrut jalkaan, enkä ole yhtään uimahallia nähnyt missä ei saisi käyttää.

Yhteistyössä