Jos lähtisit opiskelemaan niin mitä alaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähtisin opiskelemaan valtio-oppia ja muita yhteiskuntatieteellisiä aineita. Tai journalismia ehkä. Tarkkaa ammattia en osaa sanoa.

Nykyinen koulutus on FM, ammatti opettaja.

Lähtisin opiskelemaan eläintenhoitajaksi.. Se on ollut jo monta vuotta haaveena, mutta koska silloin joutuisi muuttamaan muualle, se on jäänyt haaveeksi..

Nykyinen koulutus on taloushallinnon tradenomi, aikaisempi matkailualan merkonomi.. olen ammatiltani myyjä..

Varhaiskasvatusta olen aina halunnut opiskella. Nyt on sh-opinnot kesken, ja yo olen. Sosiologia on toinen kiinnostava. Kirjoittamisesta olen aina myös tykännyt, ja pitkään haaveilin luovan kirjoittamisen kurssista, avoimen kautta. Ehkä senkin vielä teen joskus. Ja kuvataiteita olisi kiva opiskella myös, kun koulussa ja lukiossa oli taide kymppi, ja vieläkin tykkään piirrellä ja käydä gallerioissa. Ei ole aikaa opiskella kaikkea mikä kiinnostaa. :(

Artesaaniksi tai puutarhuriksi voisi hyvinkin opiskella. Olen insinööri ja dippainssiksi valmistumassa mutta käsillä tekeminen kiinnostaa. (niin ja tietty yo olen) Toisaalta tekniikan puolella voisi opetushommatkin kiinnostaa... ja joskus haaveilin oikiksesta mutta se ei ainakaan nyt ole mahdollista kun opinnot on niin vaativia ja pieni neiti menee kaiken edelle nyt.. Jotain kyllä opiskelen vielä dippainssiksi valmistumisen jälkeenkin, opiskelu on verissä :kieh:

mä voisin opetella nuoruuden unelma-ammatin eli arkeologiksi tai sitten voisin opiskella tilastotiedettä, se on ruvennut nykyisen ammatin yhteydessä kiinnostamaan.

Nykyiset tutkinnot ovat yo, merkonomi ja datanomi.

Mulla on koulutus tarjoilijaksi ja sairaanhoitajaksi ja huvittaisi tosi paljon opiskella terveydenhoitajaksi, jonkun terapeutiksi (mut just katoin kun yksi alkava koulutus terapeia säätiöllä makso 2100? huh) tai tää on aika harkinnsassa myös bioanalyytikoksi :D mut taitaa jäädä haaveeks.

Alkuperäinen kirjoittaja iemel:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Farmasia kiinnostaa....voisin haluta olla proviisori.

Röntgenhoitajaksi opiskelen ja aikaisempi koulutus on liiketalouden & matkailun alalta, ja ylioppilastutkinto on myös.

Mua kiinnostaa farmasia ja röntgenhoitajan ammatti. Valmistunut oon liiketalouden ja matkailunalalta.

Mehän ollaan ihan samiksia :D

Yhteistyössä