Jos lähetät miehen kauppaan ja pyydän pakastepullia (xtra) niin mitä mies tuo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="meikä";23932977]Mies tuo mitä pyydän. Jos ei löydy, menee toiseen kauppaan.. jos ei sielläkään ole, soittaa ja kysyy mikä tuote kävisi korvaavana.

Kovin kilttiä :D[/QUOTE]

Niin siis unohtui tuohon laittaa alkuun et mun mieleen tuli kanssa lihapullat. Jostain syystä. Joten mun äijä olis varmaan ajanut Ikeaan hakemaan niitä sit loppupeleissä..ja sit himassa ihmetelty miksi ei vaimo kiitä :D

Soittaisi tai toisi pullia, en ole varma. Yhden kerran olen lyhentänyt tekstarilla laittamaani kauppalappuun kaksi sanaa: karjalanp. ja lihap. Mies toi karjalanpaistia ja lihapiirakoita, ihmetellen tosin, kun en kumpaakaan välitä syödä. Karjalanpiirakat ja lihapullat jäivät saamatta, mun oma moka.

Isä muuten oli joskus suivaantunut kun ei löytänyt pyydettyä tuotetta mistään (oli vielä ilman lappua liikkeellä) ja myyjä oli nauranut iloisesti, kun oli tultu kysymään, missä on fakiirisokeri :)

Toisi juurikin niitä pakastepullia, todennäköisesti paria eri makua/mallia. En tosin valittaisi, vaikka toisi niitä Oolannin pakastelihapullia, ne on ihan parhaita lihapullia!

Mies kysyy lisätietoa. :D Meillä ei kävis niin, että mies tulis vaan kaikes hiljaisuudes tyhjin käsin kotiin. Jos se ei heti tajuaisi/löytäisi mitä haluan, se soittaisi siitä pakastealtaalta ja kysyisi mitä se tarkalleen oli ja missä se on täällä Prismassa/Cittarissa... ;) En tiedä mitä se toisi, mutta veikkaisin että oikeaa tuotetta. Me ei syödä valmislihapullia, joten kai sillä tulis vaan leivonnaiset mieleen.

[QUOTE="jojo";23933616]Soittaisi tai toisi pullia, en ole varma. Yhden kerran olen lyhentänyt tekstarilla laittamaani kauppalappuun kaksi sanaa: karjalanp. ja lihap. Mies toi karjalanpaistia ja lihapiirakoita, ihmetellen tosin, kun en kumpaakaan välitä syödä. Karjalanpiirakat ja lihapullat jäivät saamatta, mun oma moka.[/QUOTE]

:laugh:

Alan olemaan jo aika väsynyt kun nauran täällä ääneen näitä juttuja:D

Kyllä tuo meidn mies osaa tuoda mitä pyydetään, tai sitten vastaava tuote, jos tietää, että on tärkeä juttu, saattaa kilauttaa ja varmistaa voiko tuoda jonkun vastaavan, kun ko tuotetta ei ole jäljellä.

Voin sanoa, että enemmän minä olen pihalla, kun mies tekee listan ostettavista tavaroista, jos ne liittyy jotenkin Verkkokauppaan :whistle: Tosin tuon kyllä sitä mitä on tilattu.

Lidlissä myydään

On niitä saanut prismastakin jo vaikka kuinka kauan, mutta nyt on vielä rainbowkin tehnyt ;)

Mullekin tuli mieleen ensin lihapullat ja aloin ihmettelemään, että onkos xtrakin alkanut sellaisia valmistamaan, mutta tajusin sitten, että varmaan ihan pullasta kyse..:) Mutta meillä ei kovin usein osteta pakastepullia, sensijaan pakastelihapullia viikottain. Joten mun mies varmaan kaivais ne lihapullat sieltä kaupan pakasteesta. Todennäkösesti se soittais kuitenkin kuten aina ja kyselisi vielä, että mitä meinaan.

http://www.omatmerkit.inex.fi/upload/pictures/lo_res/Rb_lihapullat_450g_w.jpg pakasteesta ja myös http://www.oolannin.fi/cache2/30a1153c88bf11deb57a69ec70a0f2a1f2a1/product_6510_lihapyorykat_450g.png

Naiset ja miehet tunnetusti kuulevat asiat eri tavalla. Nainen sanoo - Hyi miten likaista täällä on! Nyt sinä ja minä alamme heti siivota! Ja mitä sinun housusi tekevät tuossa lattialla? Saat juosta huomenna alasti jos et vie niitä pyykkiin nyt heti! Ja mies kuulee: plaa plaa plaa SINÄ JA MINÄ plaa plaa plaa TUOSSA LATTIALLA plaa plaa plaa ALASTI plaa plaa NYT HETI !!

[QUOTE="niin";23934527]no minä käskin että mies tuo pyykkinarulta ulkoa lakanat sisälle.
mitä tekee mies, tuo pussilakanat, ei tyynynliinoja koska minä käskin tuoda LAKANAT.[/QUOTE]

Me miehet emme tee turhia asioita, emme haaskaa voimiamme. Teemme vain sen mitä pyydetään...

Yhteistyössä