Jos lähetät miehen kauppaan ja pyydän pakastepullia (xtra) niin mitä mies tuo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jojo";23933636]Isä muuten oli joskus suivaantunut kun ei löytänyt pyydettyä tuotetta mistään (oli vielä ilman lappua liikkeellä) ja myyjä oli nauranut iloisesti, kun oli tultu kysymään, missä on fakiirisokeri :)[/QUOTE]

No onhan se nyt saatana kun vaimo antaa kummalliset ohjeet ja myyjätki vielä nauraa. :D

Minä laitoin listan miehelle ja siinä oli muutama Piltti, koska oli vähän erikoinen päivä tulossa ja tiesin etten ehdi oikein ruokaa laittamaan. Olin sitten laittanut listaan: joku broileri piltti, rahka piltti ja päärynäsose piltti. Näistä sitten tuotiin se broileri piltti. Kun ihmettelin missä muut on, oli vastaus että ei hän niitä tuonut, kun löytyi kerran toi broileri. Eikös ne muut olleet vain vaihtoehtoja, jos ei sitä löydy...
No onneksi ei sentään päärynäsoseen varaan jääty:D

Alkuperäinen kirjoittaja tässä syy siihen kismettiin;23934531:
Naiset ja miehet tunnetusti kuulevat asiat eri tavalla. Nainen sanoo - Hyi miten likaista täällä on! Nyt sinä ja minä alamme heti siivota! Ja mitä sinun housusi tekevät tuossa lattialla? Saat juosta huomenna alasti jos et vie niitä pyykkiin nyt heti! Ja mies kuulee: plaa plaa plaa SINÄ JA MINÄ plaa plaa plaa TUOSSA LATTIALLA plaa plaa plaa ALASTI plaa plaa NYT HETI !!

:D :D

Alkuperäinen kirjoittaja tässä syy siihen kismettiin;23934531:
Naiset ja miehet tunnetusti kuulevat asiat eri tavalla. Nainen sanoo - Hyi miten likaista täällä on! Nyt sinä ja minä alamme heti siivota! Ja mitä sinun housusi tekevät tuossa lattialla? Saat juosta huomenna alasti jos et vie niitä pyykkiin nyt heti! Ja mies kuulee: plaa plaa plaa SINÄ JA MINÄ plaa plaa plaa TUOSSA LATTIALLA plaa plaa plaa ALASTI plaa plaa NYT HETI !!

tää o hyvä

Piti ihan kysyä mieheltä kuinka toimisi. Toisi kuulemma dallaspullia, kun tykkään niistä. Ei käynyt mielessäkään hänellä lihapullat, vaikka minulla kyllä tuli ne ekana mieleen. Samoin tuo karjanp. ja lihap. ois olleet mulla karjalanpiirakat ja lihapiirakat tai sitten lihapata, lihapullat ei tuossakohdin käyneet mielessäkään :)

Mun ja ystäväni mies sattuivat kerran samaan aikaan, samaan kauppaan. Ystäväni mies henkäisi mun miehelle, että "ai sulla sentään on kauppalista" ;-)

Ystäväni mies oli yksinhuoltajana jonkun aikaa ennen ystäväni tapaamista, joten on tottunut hoitamaan kauppa-asiat itsenäisesti......

Yleensä tulee mitä listalla lukee, mutta esim. kerma = tulee laktoositonta tai jotain muuta kummallista sovellusta joskus.

Veljeni sai vastuullisen tehtävän ostaa pari siideriä illan grillibileisiin minua varten.
"Mitä vaan muuta, mutta EI lightia EIKÄ päärynää. Ihan mikä vaan muu käy."

Join illalla pari light päärynäsiideriä.

Mun tarttis varmaankin piirtää aarrekartta meidän cittariin että se löytäis.

Selitän kotona että tuo
(ja tietenkin kirjoitan selvällä suomen kielellä kauppalistan johon on kirjattu seuraavat asiat, mitä tarvitsen lohikeittoon):

-5 kpl porkkanoita,
-purjoa,
-8 perunaa joista 3 jauhoista, loput normaaleja perunoita,
-tuo sipulia, 3kpl.
-lohta (tuoretta), sitä tarjous lohta joka maksaa 6.95€/kg, löytyy helposti kun on mainoksia.
-pala selleriä.

PS. Kaikki löytyy samalta TUOREosastolta, mutta lohi täytyy hakea kauempana olevalta kalaosastolta.

Mitä saan: keittojuureksia, perunapakasteen, pakastepurjopussin, pakastesipulipussin, ja joko pakaste altaasta pienen palan lohta 25€/kg tai jonkun tiskiltä haetun savustetun gourmetlohifileen 35€/kg.

Pakaste altaasta siksi kuulemma että kun äitikin tekee pakasteallas-kalasta ja kamasta ja se on niiiiin hyvää.

argh. itse suosin tuoretta ja mahdollisuuksien mukaan suomalaista. ärsyttävää kun ostaa kesällä jotain hollantilaista pakaste-allas kamaa joka on mautonta ja keittokin on "sairaalakeiton" näköistä kun kaikki on kuutioitu tasaiseksi ja samanmallisiksi.

Voin vannoa että kyllä se tuorekeitto on parempaa kuin pakastekeitto mutta.... mikään ei voita äidin ruokia (tai lojaaliutta mamman keitoksia kohtaan) :o ARGH

Yhteistyössä