jos lähtis opiskelemaan liikunta-alaa, niin

pitääkö sitä olla hyvä kaikessa urheilussa? :|
kun en voi uida uimahallin vedessä allergian takia, enkä voi sietää hiihtoa tai luistelua (jäällä ), enkä kamalasti tykkää suunnistuksesta.

jos tollaselle alalle hakee opiskelemaan niin pitääkö olla sellanen sporttityyppi joka innosta puhkuen tekee,osaa ja innostuu kaikesta? :ashamed: :D
 
No olettas kyllä, et saa sitten sitä intoa valettua muihin ja niin pois päin. Mutta kai niihinkin oppii ja eriasia se sitten on kun oot itse vetäjänä, etkä oppilaana. Mutta uidessa ainakin mun kohdalla vetäjä on aina ollu altaan reunalla.
 
Kyllä siellä käydään kaikki lajit läpi, alkaen palloilulajeista, telinevoimistelut, aerobicit, tanssit, jääkiekot, jalkapallot...KAIKKI mahdollinen.

Nuo jumppavetäjän ja PT:n hommat onnistuu ilman liikunta-alan koulutusta, PT:n koulutushan on ihan oma juttunsa(vaikka meillä se olisi sisältynyt kouluun, annettiin mahdollisuus suorittaa "omakustannehintaan" ), ei muuta kuin vaikkapa Les Mills-koulutuksiin ja sitä kautta saleille vetämään jumppia.

Tosin koulu antaa myös paljon =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Kyllä siellä käydään kaikki lajit läpi, alkaen palloilulajeista, telinevoimistelut, aerobicit, tanssit, jääkiekot, jalkapallot...KAIKKI mahdollinen.

Nuo jumppavetäjän ja PT:n hommat onnistuu ilman liikunta-alan koulutusta, PT:n koulutushan on ihan oma juttunsa(vaikka meillä se olisi sisältynyt kouluun, annettiin mahdollisuus suorittaa "omakustannehintaan" ), ei muuta kuin vaikkapa Les Mills-koulutuksiin ja sitä kautta saleille vetämään jumppia.

Tosin koulu antaa myös paljon =)
niimpä, siksi olisin ihan kouluun halunnu...
mutta onko sitten turha hakea ja viedä sellasen paikka joka voi uida ja joka on innostunu ihan kaikesta :ashamed: :D

mä oon käyny jumppaohjaajakoulutuksen, mutta jotenki kaipaisin vielä vähän enemmän jotain...
 
No, don´t worry, nehän kestää sen yhden jakson ja se siitä...ootko aatellut esim oppisopimuksella lähteä liikuntaneuvojaksi? Siinä tietysti mennään tosi nopeassa tahdissa mutta nopeasti saa sitten ne ikävemmätkin lajit alta pois :whistle: Niin mä tein ;)

Kaikkihan ne kuitenkin on läpi käytävä vaikkei tykkäisikään, tosin tuosta allergia-asiasta en osaa sanoa. Numeroahan ei voi antaa jos ei pysty mitään tekemään ja pahimmassa tapauksessa tutkinto voi olla siitä kiinni, näin meitä peloteltiin...mutta hyvä syyhän sulla on. Kannattaa varmaan alkaa kouluista kyselemään :)
 
Varalan urheiluopistolla Tampereella oli lähiopetusjaksot, mutta kesken se mulla jäi kun työpaikka ei pystynytkään sitten tarjoamaan sitä mitä koulu vaati. Vuoden verran ehdin käydä, mulla on kuntosalivalmentajan lisenssi pohjalla eli niitä hommia tein.
Jumppia mulle lupailtiin mutta pomo ei pystynyt sitten lupaustaan lunastamaan...

Suosittelen kuitenkin sen perusteella mitä ehdin mukana olla, oppisopimus on aivan loistava opiskelun muoto, meillä oli hyvä porukka koulussa jne.
 

Yhteistyössä