Khimaira
Mä kerroin mun kaverille vaikeasta tilanteestani ja kaverini kysyi saako jutella asiasta miehensä kanssa. Minusta asia oli silloin ok, koska sain itse päättää kuka asiani tietää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mä puhu asioista kellekkään muulle koskaan, mutta kyllä mä miehen kanssa käyn läpi mun kavereiden ongelmia esimerkiksi. Ja kyllä se on mulle ok, että mun kaverit käy miestensä kanssa läpi mun ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mun mielestäni ihan mikä tahansa asia, jonka kertoessaan uskoo kertovansa luottamuksella. Ikävä kyllä naiset on usein niin loppasuita, että mitä yhdelle kerrot, on pian koko kylän tiedossa. Vaikkei se ystävä kertonutkaan muille kuin omalle puolisolleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä en tiedä mikä sun mielestä ois sellainen henkilökohtainen asia? Mä en osaa itse sanoa yhtään esimerkkiä jostain asiasta, mikä ois sellainen, että mun kaveri ei saisi sitä miehelleen kertoa... Ja mun kaverit ihan puhuu synnytyksessä tapahtuneista alapäämuutoksistaan mun miehen läsnäollessa
Mä luulen, että meillä on tässä kohtaa nyt joku "emme-ymmärrä-toisiamme"-ongelma. En ole mikään lörppä ja mun ystävätkin tietää sen, mutta ne tietää myös sen, että mä puhun kyllä mun miehelle.
On niitä vakavampiakin asioita kuin synnytysjutut :snotty: