ihmettelen
Tiedän tällaisen tapauksen. Muka kulissisuhde mutta puhelin kytätään säännöllisesti ja riidellään verisesti. Petetään, palataan yhteen, petetään, palataan yhteen. Mistä kertoo?
En kyllä haluis olla sun kaveri. Jos kertoisin ystävälleni jotain omia asioitani luottamuksella, niin vähiten haluaisin, että sen mies niistä tietää. Aika ikävää tuollainen.Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:No meillä molemmat luetaan toisen viestit, jos huomataan, että on tullut uusi viesti. Vanhoja viestejä kumpikaan ei lue, ellei oo jossai automatkalla tavattoman tylsää. Ei se siis kiellettyy ole, mutta kumpaakaan ei niin paljoa kiinnosta. Kummallakaan ei oo mitään salattavaa ja tutut tietää, että puhelimet on "yhteisiä" eli kumpikin voi lukee toisen viestejä.
Samaa ajattelin. Jopa ällöttävä ajatuksena...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kyllä haluis olla sun kaveri. Jos kertoisin ystävälleni jotain omia asioitani luottamuksella, niin vähiten haluaisin, että sen mies niistä tietää. Aika ikävää tuollainen.Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:No meillä molemmat luetaan toisen viestit, jos huomataan, että on tullut uusi viesti. Vanhoja viestejä kumpikaan ei lue, ellei oo jossai automatkalla tavattoman tylsää. Ei se siis kiellettyy ole, mutta kumpaakaan ei niin paljoa kiinnosta. Kummallakaan ei oo mitään salattavaa ja tutut tietää, että puhelimet on "yhteisiä" eli kumpikin voi lukee toisen viestejä.
Ei toisten tekstareita saa lukea!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä luen miehen puhelinta ihan vaan, jos se jättää sen kotiin ja mulla on tylsää. En mä sieltä mitään oota löytäväni.
No harvemmin kukaan aikuinen salaisuuksia tekstareissa kirjottelee. Ne soitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa ajattelin. Jopa ällöttävä ajatuksena...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kyllä haluis olla sun kaveri. Jos kertoisin ystävälleni jotain omia asioitani luottamuksella, niin vähiten haluaisin, että sen mies niistä tietää. Aika ikävää tuollainen.Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:No meillä molemmat luetaan toisen viestit, jos huomataan, että on tullut uusi viesti. Vanhoja viestejä kumpikaan ei lue, ellei oo jossai automatkalla tavattoman tylsää. Ei se siis kiellettyy ole, mutta kumpaakaan ei niin paljoa kiinnosta. Kummallakaan ei oo mitään salattavaa ja tutut tietää, että puhelimet on "yhteisiä" eli kumpikin voi lukee toisen viestejä.
Saahan, jos meillä on keskenään semmoset säännöt. Jos on joku salainen tekstari, niin kyllä mies kertoisi siitä, enkä silloin lukisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei toisten tekstareita saa lukea!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä luen miehen puhelinta ihan vaan, jos se jättää sen kotiin ja mulla on tylsää. En mä sieltä mitään oota löytäväni.
Kyllä mä kerron mun miehelle aika pitkälti "kaiken". Siis jo mun kaverilla on joku murhe tai muuta vastaavaa. Eli sama se lukisko sen tekstarista vai kuulisko multaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En kyllä haluis olla sun kaveri. Jos kertoisin ystävälleni jotain omia asioitani luottamuksella, niin vähiten haluaisin, että sen mies niistä tietää. Aika ikävää tuollainen.Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:No meillä molemmat luetaan toisen viestit, jos huomataan, että on tullut uusi viesti. Vanhoja viestejä kumpikaan ei lue, ellei oo jossai automatkalla tavattoman tylsää. Ei se siis kiellettyy ole, mutta kumpaakaan ei niin paljoa kiinnosta. Kummallakaan ei oo mitään salattavaa ja tutut tietää, että puhelimet on "yhteisiä" eli kumpikin voi lukee toisen viestejä.
Mä monesti laitan kaverille illalla tekstareita, kun lapset ovat nukkumassa ja mies kotona :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:No harvemmin kukaan aikuinen salaisuuksia tekstareissa kirjottelee. Ne soitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa ajattelin. Jopa ällöttävä ajatuksena...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kyllä haluis olla sun kaveri. Jos kertoisin ystävälleni jotain omia asioitani luottamuksella, niin vähiten haluaisin, että sen mies niistä tietää. Aika ikävää tuollainen.Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:No meillä molemmat luetaan toisen viestit, jos huomataan, että on tullut uusi viesti. Vanhoja viestejä kumpikaan ei lue, ellei oo jossai automatkalla tavattoman tylsää. Ei se siis kiellettyy ole, mutta kumpaakaan ei niin paljoa kiinnosta. Kummallakaan ei oo mitään salattavaa ja tutut tietää, että puhelimet on "yhteisiä" eli kumpikin voi lukee toisen viestejä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mä kerron mun miehelle aika pitkälti "kaiken". Siis jo mun kaverilla on joku murhe tai muuta vastaavaa. Eli sama se lukisko sen tekstarista vai kuulisko multaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En kyllä haluis olla sun kaveri. Jos kertoisin ystävälleni jotain omia asioitani luottamuksella, niin vähiten haluaisin, että sen mies niistä tietää. Aika ikävää tuollainen.Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:No meillä molemmat luetaan toisen viestit, jos huomataan, että on tullut uusi viesti. Vanhoja viestejä kumpikaan ei lue, ellei oo jossai automatkalla tavattoman tylsää. Ei se siis kiellettyy ole, mutta kumpaakaan ei niin paljoa kiinnosta. Kummallakaan ei oo mitään salattavaa ja tutut tietää, että puhelimet on "yhteisiä" eli kumpikin voi lukee toisen viestejä.
No ei mua ainakaan häiritse, että mun kaverit kertois mun henk koht asioita miehilleen.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mä kerron mun miehelle aika pitkälti "kaiken". Siis jo mun kaverilla on joku murhe tai muuta vastaavaa. Eli sama se lukisko sen tekstarista vai kuulisko multaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En kyllä haluis olla sun kaveri. Jos kertoisin ystävälleni jotain omia asioitani luottamuksella, niin vähiten haluaisin, että sen mies niistä tietää. Aika ikävää tuollainen.Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:No meillä molemmat luetaan toisen viestit, jos huomataan, että on tullut uusi viesti. Vanhoja viestejä kumpikaan ei lue, ellei oo jossai automatkalla tavattoman tylsää. Ei se siis kiellettyy ole, mutta kumpaakaan ei niin paljoa kiinnosta. Kummallakaan ei oo mitään salattavaa ja tutut tietää, että puhelimet on "yhteisiä" eli kumpikin voi lukee toisen viestejä.
:/ Jos minä kerron kaverille jotain niin oletan että se tieto pysyy hänellä - en ymmärrä miksi miehelle pitäisi kertoa kaverin henk. koht. asiat :/
Tuo ei ole edes mitenkään tavatonta. Syy siihen, miksi mulla ei juurikaan ole sellaisia ystäviä, joille puhuisin henkilökohtaisista asioistani. Paitsi toi koira :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mä kerron mun miehelle aika pitkälti "kaiken". Siis jo mun kaverilla on joku murhe tai muuta vastaavaa. Eli sama se lukisko sen tekstarista vai kuulisko multa
Onko se kavereillekin ihan sama?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mä kerron mun miehelle aika pitkälti "kaiken". Siis jo mun kaverilla on joku murhe tai muuta vastaavaa. Eli sama se lukisko sen tekstarista vai kuulisko multa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mä kerron mun miehelle aika pitkälti "kaiken". Siis jo mun kaverilla on joku murhe tai muuta vastaavaa. Eli sama se lukisko sen tekstarista vai kuulisko multaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En kyllä haluis olla sun kaveri. Jos kertoisin ystävälleni jotain omia asioitani luottamuksella, niin vähiten haluaisin, että sen mies niistä tietää. Aika ikävää tuollainen.Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:No meillä molemmat luetaan toisen viestit, jos huomataan, että on tullut uusi viesti. Vanhoja viestejä kumpikaan ei lue, ellei oo jossai automatkalla tavattoman tylsää. Ei se siis kiellettyy ole, mutta kumpaakaan ei niin paljoa kiinnosta. Kummallakaan ei oo mitään salattavaa ja tutut tietää, että puhelimet on "yhteisiä" eli kumpikin voi lukee toisen viestejä.
No mä en tiedä mikä sun mielestä ois sellainen henkilökohtainen asia? Mä en osaa itse sanoa yhtään esimerkkiä jostain asiasta, mikä ois sellainen, että mun kaveri ei saisi sitä miehelleen kertoa... Ja mun kaverit ihan puhuu synnytyksessä tapahtuneista alapäämuutoksistaan mun miehen läsnäollessaAlkuperäinen kirjoittaja Lenna:Onko se kavereillekin ihan sama?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mä kerron mun miehelle aika pitkälti "kaiken". Siis jo mun kaverilla on joku murhe tai muuta vastaavaa. Eli sama se lukisko sen tekstarista vai kuulisko multa
Mua ainakin ärsyttäisi suunnattomasti, jos mun henkilökohtaiset asiat liikkuisi myös kaverin puolisolle.
Mun mielestäni ihan mikä tahansa asia, jonka kertoessaan uskoo kertovansa luottamuksella. Ikävä kyllä naiset on usein niin loppasuita, että mitä yhdelle kerrot, on pian koko kylän tiedossa. Vaikkei se ystävä kertonutkaan muille kuin omalle puolisolleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä en tiedä mikä sun mielestä ois sellainen henkilökohtainen asia? Mä en osaa itse sanoa yhtään esimerkkiä jostain asiasta, mikä ois sellainen, että mun kaveri ei saisi sitä miehelleen kertoa... Ja mun kaverit ihan puhuu synnytyksessä tapahtuneista alapäämuutoksistaan mun miehen läsnäollessa
En mä puhu asioista kellekkään muulle koskaan, mutta kyllä mä miehen kanssa käyn läpi mun kavereiden ongelmia esimerkiksi. Ja kyllä se on mulle ok, että mun kaverit käy miestensä kanssa läpi mun ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mun mielestäni ihan mikä tahansa asia, jonka kertoessaan uskoo kertovansa luottamuksella. Ikävä kyllä naiset on usein niin loppasuita, että mitä yhdelle kerrot, on pian koko kylän tiedossa. Vaikkei se ystävä kertonutkaan muille kuin omalle puolisolleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä en tiedä mikä sun mielestä ois sellainen henkilökohtainen asia? Mä en osaa itse sanoa yhtään esimerkkiä jostain asiasta, mikä ois sellainen, että mun kaveri ei saisi sitä miehelleen kertoa... Ja mun kaverit ihan puhuu synnytyksessä tapahtuneista alapäämuutoksistaan mun miehen läsnäollessa
No henkilökohtainen asia on henkilökohtainen asia. Asia, jota ei halua kuuluttaa koko maailmalle, asia joka kerrotaan luottamuksella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä en tiedä mikä sun mielestä ois sellainen henkilökohtainen asia? Mä en osaa itse sanoa yhtään esimerkkiä jostain asiasta, mikä ois sellainen, että mun kaveri ei saisi sitä miehelleen kertoa... Ja mun kaverit ihan puhuu synnytyksessä tapahtuneista alapäämuutoksistaan mun miehen läsnäollessa
Minusta tuo onkin silloin ihan ok. Mullakin on ystäviä, joiden tiedän puhuvan puolisolleen kaikesta. Myös mun asioistani. Joten näille ystävilleni en kerrokaan mitään itselleni tärkeitä juttuja. Oleellista musta on se, että kertoessaan tietää, onko ystävän huulet sinetöidyt vai ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mä puhu asioista kellekkään muulle koskaan, mutta kyllä mä miehen kanssa käyn läpi mun kavereiden ongelmia esimerkiksi. Ja kyllä se on mulle ok, että mun kaverit käy miestensä kanssa läpi mun ongelmia.
Mä luulen, että meillä on tässä kohtaa nyt joku "emme-ymmärrä-toisiamme"-ongelma. En ole mikään lörppä ja mun ystävätkin tietää sen, mutta ne tietää myös sen, että mä puhun kyllä mun miehelle.