U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ukko ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ukko ulos.
potkaisisin ovest hyvin pitkälle...
Alkuperäinen kirjoittaja kk:Ei pidä kysyä, jos ei halua kuulla vastausta..
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ukko ulos.
potkaisisin ovest hyvin pitkälle...
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja kk:Ei pidä kysyä, jos ei halua kuulla vastausta..
Juuri näin. Harva sitä uskaltaa sanoo, vaikka moni oikeesti haluaa. Kyllä mä vastaisin rehellisesti, että kerta jos luvan annat, niin menen tietty. Olen jo kerran saanutkin, mut jätin tilaisuuden käyttämättä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja kk:Ei pidä kysyä, jos ei halua kuulla vastausta..
Juuri näin. Harva sitä uskaltaa sanoo, vaikka moni oikeesti haluaa. Kyllä mä vastaisin rehellisesti, että kerta jos luvan annat, niin menen tietty. Olen jo kerran saanutkin, mut jätin tilaisuuden käyttämättä :headwall:
Vieläköhän se tilaisuus olis käytettävissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Nauraisin, tietäisin ettei ole tosissaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja kk:Ei pidä kysyä, jos ei halua kuulla vastausta..