Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Viimeks löysin vain kolme täitä päässä,mutta nyt ei edes munia lähtee?help
No ei ole täitä, olettaen että oot sitä täishamppoota käyttänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:minulla on täikamppa tasrkoitae ettei sinne mitään jää vaikka kuinka harjan,vain hiuksia jää
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ARGHHHH!!!Minulla on TÄIKAMPPA sanoin jo sata kerta,en valitetavasti ole niin tyhmä että harjan tavallisella harjalla
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ARGHHHH!!!Minulla on TÄIKAMPPA sanoin jo sata kerta,en valitetavasti ole niin tyhmä että harjan tavallisella harjalla
miks sä heität pois??? etkö oikeesti osaa niitä pestä?? mitä helvettiä?? heitätkö aina kaiken pois kun pitäs pestä?? vai eletäänkö teillä todella niin paskasesti että tulee kaikkia loisia kun et pese mitään??Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Kaikki heitin pois taas uudet peitot tyynyt ja niin e. meillä,sen asian kanssa kaikki ok ja muuten täit ei elää kaun missään sekä niitä vaikeas saada muuten hiuksista pois,mutta en tajua onko ne vielä mulla vai ei,jos mitään ei tu harjamalla