Jos kumppanillasi ei seiso, toimi näin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei auta. Jos olet 50+ ja ukko myös, niin jätä se. Se syyttää sua kuitenkin ja vahtaa nuoria naisia.
Toisekseen, olen niin monet kerrat käsin hoidellut ja ottanut poskeen, mutta mitä minä siitä saan? Niin, en mitään. Puutteessa olen ollut.
 
Ei auta. Jos olet 50+ ja ukko myös, niin jätä se. Se syyttää sua kuitenkin ja vahtaa nuoria naisia.
Toisekseen, olen niin monet kerrat käsin hoidellut ja ottanut poskeen, mutta mitä minä siitä saan? Niin, en mitään. Puutteessa olen ollut.
No miksei se ukko saisi niitä nuoria naisia vahdata? Eikö ap:n mielestä ongelma ollut seisokin heikkous, siihen visuaaliset ärsykkeet todennäköisesti auttavat. Ja ovathan ne nuoret naiset joka tapauksessa piristävän näköisiä seisokin laadusta riippumatta, oli ukko minä ikäinen tahansa.

Sinistä seisokkiongelmiin, hieman pyöreämpänä...
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Luonnontuote shilajit on muuten hyödyllinen naisille ja miehille
kova sana muuten mieskunnonkin nostattamiseen jos miehenne vekkuli ei ole entisellään
eikä sivuvaikutuksia ole
pelkkiä positiivisia

—Shilajit on voimakas ja ikivanha luonnollinen aine, jota on käytetty vuosisatojen ajan perinteisissä lääketieteellisissä järjestelmissä, kuten ayurveda. Tämä merkittävä yhdiste tarjoaa lukuisia terveyshyötyjä, jotka johtuvat sen rikkaasta koostumuksesta välttämättömiä mineraaleja ja fulvohappoa..—
 
vierailija
suosittelen väsähtäneille miehille varsinkin
Openai vastasi

”Shilajit on luonnonmukainen aine, joka koostuu kasvi- ja kasvin jäänteistä, mineraaleista, fulvohapoista ja muista orgaanisista yhdisteistä. Se on peräisin vuoristoalueilta, erityisesti Himalajalta, Altailta, Kaukasukselta ja muilta vastaavilta alueilta. Shilajit on perinteisesti ollut osa perinteistä lääketiedettä monissa kulttuureissa, mukaan lukien Intian ayurveda.

Vaikka shilajitin terveyshyödyistä on joitain tutkimuksia, tutkimusala on edelleen varsin rajoitettu, eikä kaikkia sen vaikutuksia ole vahvistettu tieteellisesti. Jotkut ihmiset käyttävät shilajitia mahdollisena luonnollisena lisäravinteena, ja siihen liitetään monia väitteitä terveysvaikutuksista. Kuitenkin on tärkeää huomata, että yksilölliset vasteet voivat vaihdella, ja kattavaa tutkimusta on vielä odotettava.

Joitakin väitettyjä etuja shilajitista ihmisille ovat:

  1. Energiatasojen lisääntyminen: Shilajitin on väitetty voivan parantaa energiatasoja ja vähentää väsymystä.
  2. Sukupuoliterveys: Joissakin perinteisissä käyttötarkoituksissa shilajit on liitetty mieskunnon lisääntymiseen ja seksuaaliterveyteen. Joissain tutkimuksissa on viitteitä siitä, että shilajit voisi vaikuttaa positiivisesti testosteronitasoihin.
  3. Antioksidanttiset ominaisuudet: Shilajitin on sanottu sisältävän antioksidantteja, jotka voivat auttaa neutraloimaan soluvaurioita.
  4. Tulehdusta vähentävät vaikutukset: Shilajit on ehdotettu voivan auttaa vähentämään tulehdusta kehossa.
On kuitenkin tärkeää huomata, että vaikka shilajitilla voi olla monia potentiaalisia terveysvaikutuksia, tarvitaan lisää tutkimuksia, jotta voidaan varmistaa sen tehokkuus ja turvallisuus. Ennen kuin aloitat minkään lisäravinteen käytön, on suositeltavaa keskustella asiasta terveydenhuollon ammattilaisen kanssa, erityisesti jos sinulla on terveysongelmia tai käytät muita lääkkeitä.”
 
vierailija
ei kannata koska ne määrää aina lääkkeitä joissa on AINA sivuvaikutuksia

luota sinäkin luontoon
luonto kyllä parantaa kun valitsee ongelmaan sopivat rohdot
Suosittelevat tupakoinnin lopettamista ennen kun kaikki suonet menee tukkoon, painon pudottamista, liikuntaa että aivotkin saavat happea ja vähentämään alkoholin lipittelyä. Siinä luontaiset lääkkeet ongelmaan mutta jos edellämainittuja asioita ei pysty muuttamaan niin sitten lääkkeet avuksi. Niin se vaan menee eikä ole vaihtoehtoja.
 
vierailija
Suosittelevat tupakoinnin lopettamista ennen kun kaikki suonet menee tukkoon, painon pudottamista, liikuntaa että aivotkin saavat happea ja vähentämään alkoholin lipittelyä. Siinä luontaiset lääkkeet ongelmaan mutta jos edellämainittuja asioita ei pysty muuttamaan niin sitten lääkkeet avuksi. Niin se vaan menee eikä ole vaihtoehtoja.
suosittelen koskaan alottamaankaan tupakointia, syömään terveellisesti niin ei liho eikä tarvi laihuttaa, liikuntaa riittävästi, keppanaa ja viiniä kohtuullisesti niin ei tule ongelmia

iän mukana tuoma hormonimuutos on ihan normaalia mutta luonnonbuusteilla miehet ainakin saa uutta iloa ja potkua elämään

shilajit on ehdoton kyllä
alkoi vaikuttaan jo muutamissa viikoissa
onneksi oon ottanut vaan puolet suositellusta päiväannoksesta
muuten veitikka olis jatkuvast tanassa tällasella 50++ uroolla
 

Yhteistyössä