Y
Yksin kaksin
Vieras
Jos kaksi vanhinta lasta on hoidossa ja nuorin, 1 v, vain kotona ja mieskin on reissussa niin pitääkö silloin siivota vai saako vaan olla ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No mutta hei... On se vaan vaikeeta olla vain..... ( vähän nyt kannustusta siihen, että äitikin saa vaan olla joskus, ilman sitä siivous rättiä )
Alkuperäinen kirjoittaja Yksin kaksin:Jos kaksi vanhinta lasta on hoidossa ja nuorin, 1 v, vain kotona ja mieskin on reissussa niin pitääkö silloin siivota vai saako vaan olla ?
Alkuperäinen kirjoittaja 3xäiti:Aiheesta vähän poiketen, miksi kaksi muuta lastasi on hoidossa? Itsellä myös 3 lasta, eikä koskaan edes mieleen tullut laittaa isompia hoitoon... Tämä on nyt vain minun mielipiteeni! Ymmärrän jos on jotain ongelmia kotona tai lapsi tarvitsee erityistukea esim. puheen oppimiseen tai jotain muuta vastaavaa. Kerhot ja puistot ym. on keksitty, missä voi lapset leikkiä keskenään. Alkuperäiseen kysymykseen, miksi ei välillä saisi vain olla ja vähän edes rentoutua. Anteeksi, jos loukkasin jotakuta tuolla ekalla kommentillani..
Alkuperäinen kirjoittaja 3xäiti:Sitten se on ihan ymmärrettävää. Itselläkin on erityislapsi, joka puhuu vain muutamia sanoja. En vain jaksa ymmärtää noita joitain äitejä, jotka oli tuolla aiemmassa päiväkodissa ja itse olivat vauvan kanssa kotona ja raahasivat toista reilun vuoden tai 2-vuotiasta hoitoon. Siellä kun liikkuu kaikki pöpötkin ja hirmuinen meininki alle 3-vuotiaiden joukossa, hoitajilla kädet täynnä työtä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ap tee niinku haluat,et tarvi palstalaisten lupaa siihen että ei tarvi siivota.ihan oma valinta,siivoaminen sillonku on vaan yhen kaa kotona ei ole mikään lakisääteinen juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Senkus lorvit nyt ja oikein kunnolla. Niin minäkin aion tehdä ensi kerralla kun lapset pois. Tähän asti kun on tullut rehkittyä hullunlailla silloin kun lapset ei ole kotona.