hivenenhullu
siis jos on varoitus että älä tule saatan purra... silloinhan se on oma vika jos menee puremis etäisyydelle...Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Tuosta olen kyllä aika lailla eri mieltä...Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:se että koira haukkuu, tai edes näyttää hampaita ei tarkoita sitä että olis hermoheikko purija... se että koira haukkuu vihaisesti on eriasia kuin se että kävisi kurkkuun kiini... vanhempien tehtävä on opettaa lapselle tavat ja säännöt, niinkuin että toisten pihalle ei ilman lupaa mennä!! varsinkin jos ihan portin joutuisi avaamaan...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No niinpä kai, mutta kuka haluaa pitää pihallaan tuollaista hermoheikkoa purijaa?
mulla ei ikinä ole ollut koiraa joka purisi tuntemattomia aikuisia, taikka lapsia.. hampaita on näyttänyt molemmille, syystä!!
vanhempien kuuluu opettaa lapsille että ilman lupaa ei tuntemattomia koiria lähestytä, ja jos kielloista huolimatat menee lähelle voi koira purra...
ja jos koira puree niin siitä voi syyttää vain itseään...
niin pieni lapsi ei yksinään ulkoile joka ei voisi tuota yksinkeratsita opetusta ymmärtää...
ja nyt lisään, mä ripustaisin kyltin tontin pihaan vaikak mulla ei koiria olekkaan... koska mä EN halua pihoilleni ketään ja mä olen todennäköisesti äkäisempi kuyin yksikään mun mahdollisesti tulevista taikak mulla jo olleista koirista