Jos kieltää mainokset niin jääkö tulematta myös ilmaisjakelulehdet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Onko ne mainospostia vai ei?

Mä alan olla kypsä kun postilaatikko tungetaan täyteen mainoksia.
Meilä on jätepaperiastia heti postilaatikkojen vieressä ja eka lajittelu tapahtuu jo siinä :D Lukematta suoraan roskiin kaikki hemmetin mainokset.

No eihän ne mainostenjakajat niitä rupea erottelemaan toisistaan. Samoin päiväpostin mukana tulevat, postin lajittelemat mainokset tulee tietenkin myös, vaikka olisi mainokset kielletty.

No mitä vattua siitä 'ei mainoksia' tarrasta sitten on hyötyä? |O

Kyllä mä ainakin olen nähnyt meidän jakajan ottavan päivän postin eri pinosta ja lisäävän siihen mainospläjäyksen eri pinosta.
JA jääköön tulematta sitten myös ilmaisjakelulehti, mutta minähän kiellen tukkimasta meidän punaista laatikkoa mainoksilla :kieh:

Minä oon käsittänyt, että jos postiluukussa lukee "ei mainoksia", niin se tarkoittaa vaan mainoksia ja jos taas lukee "ei ilmaisjakelua", niin se koskee ihan kaikkea ilmaisjakelua. Voi tietysti olla vähän naiivi oletus. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

No sillä kielletään ne mainokset, jotka ainakin meillä tulee kaksi kertaa viikossa, joissa on paikallinen ilmaisjakelulehti ja nippu mainoksia mukana. Kyllä meillä ainakin suurin osa mainoksista on niissä, postin mukana tulee tosi harvoin.

No meillä on toi kielto ja hyvin vähän mitään mainospostia tulee. Kai niitä Postin jakamia on täällä sitten tosi vähän. Ilmaisjakelulehtien tulemattomuus vähän harmittaa kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja evakkosiili:
Minä oon käsittänyt, että jos postiluukussa lukee "ei mainoksia", niin se tarkoittaa vaan mainoksia ja jos taas lukee "ei ilmaisjakelua", niin se koskee ihan kaikkea ilmaisjakelua. Voi tietysti olla vähän naiivi oletus. ;)

On naiivi oletus, ei sillä ole mitään eroa. Ei ne voi niitä erotella toisistaan kun tulevat yleensä samassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

Yleensä jos ei halua mainoksia, niin ei halua niitä ilmaisjakelulehtiäkään (nehän on melkein pelkkiä mainoksia itsekin.

No mä hain vain varmistusta siitä että onko vaiko eikö.
Olkoon siis tulematta sekin.

Alkuperäinen kirjoittaja kp:
jos kieltää mainokset niin käsittääkseni vai nimellä tulevat postit jaetaan.

Juu, kaikki me naisten, kauheus ja hirveys, glorian, aku ankan yms nimellä tulevat paksut kirjekuoret.
Mutta siis tämä senttiä vahva pinkka Lidlin, tiiamarin, honkkarin ja halpahallin lehtisiä edes jäis pois.

Alkuperäinen kirjoittaja evakkosiili:

Nii, mut ei ne jaksa ja ehdi erotella niitä ne ilmaisjakelujen jakajat, ne kun lajitellaan samaan nippuun.

Juu, kaikki me naisten, kauheus ja hirveys, glorian, aku ankan yms nimellä tulevat paksut kirjekuoret.
Mutta siis tämä senttiä vahva pinkka Lidlin, tiiamrin, honkkarin ja halpahallin lehtisiä edes jäis pois.

Joo-o, eihän se tule päiväpostin mukana. Nimellä tulevathan on aina tietenkin päiväpostissa.

Mutta siis tämä senttiä vahva pinkka Lidlin, tiiamarin, honkkarin ja halpahallin lehtisiä edes jäis pois.

Noihin lehtiyhtiöihin ym. voi muuten ilmottaa erikseen, ettei halua niiltä mainoksia. Mut onhan siitä tietty oma vaivansa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mutta siis tämä senttiä vahva pinkka Lidlin, tiiamrin, honkkarin ja halpahallin lehtisiä edes jäis pois.

Joo-o, eihän se tule päiväpostin mukana. Nimellä tulevathan on aina tietenkin päiväpostissa.

Meillä tulee kaikki posti yhdellä kertaa, ei erikseen.

Viikonloppuisin tulee jokin mainospaketti joka yleensä runtataan myttyyn sinne laatikkoon.

Kai postinjakoonkin tarvitsee jonkinsortin koulutuksen, koska 'viralliset' postinjakajat eivät postia sellaiseen kurttuun sinne laatikkoon saa. :whistle:

Kyllä mä ainakin olen nähnyt meidän jakajan ottavan päivän postin eri pinosta ja lisäävän siihen mainospläjäyksen eri pinosta.
JA jääköön tulematta sitten myös ilmaisjakelulehti, mutta minähän kiellen tukkimasta meidän punaista laatikkoa mainoksilla :kieh:

Laita postilaatikon viereen roskatynnyri ja siihen lappu, että mainokset tähän

meilläpäin ilmaisjaksulehden jakaa posti, silloin tulee vain ilmaisjakelu, mutta ei mainoksia. Kätevää.
ja tää on tullut varmaan siksi näin kun moni lehdenjakaja on jakanut sen ilmaisjakelun duoraan roskiin. moni kuitenkin hakluaa lukea sen 2 kertaa viikossa, varsinkin jos ei muuta sanonomalehteä tule

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
meilläpäin ilmaisjaksulehden jakaa posti, silloin tulee vain ilmaisjakelu, mutta ei mainoksia. Kätevää.
ja tää on tullut varmaan siksi näin kun moni lehdenjakaja on jakanut sen ilmaisjakelun duoraan roskiin. moni kuitenkin hakluaa lukea sen 2 kertaa viikossa, varsinkin jos ei muuta sanonomalehteä tule

Tääläkin välillä näkee lehtipinkkoja hylättynä ja jakaja vetää rahat tekemättömästä hommasta.

Yhteistyössä