Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:miksi esim. KTL ei sitä suosittele? Selittäkääpäs se!
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:Karppaus ei ole dieetti, vaan elämän tapa.
Itse olen laihtunut 1kk aikana karppaamalla jo 7kg![]()
Mikä ihmeen KTL?
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Niinpä. Karppaaminen on uusi juttu, eikä pitkittäistutkimuksia tämän elämäntavan/dieetin vaikutuksista ihmisen terveyteen ole. Tässä onkin pointti, miksi en itse siihen sortuisi.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Niinpä. Karppaaminen on uusi juttu, eikä pitkittäistutkimuksia tämän elämäntavan/dieetin vaikutuksista ihmisen terveyteen ole. Tässä onkin pointti, miksi en itse siihen sortuisi.
Mutta mites, kun tämä nykyajan suositusruokavalio on ollut iät ja ajat ja vaan sairaudet ja ylipaino valloittaa maan....ei tämä nykyinen ruokavaliokaan kovin hyvä ole, kun katsoo kansalaisia...
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Mutta mites, kun tämä nykyajan suositusruokavalio on ollut iät ja ajat ja vaan sairaudet ja ylipaino valloittaa maan....ei tämä nykyinen ruokavaliokaan kovin hyvä ole, kun katsoo kansalaisia...
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Karppihan syö näköjään melko reilusti kananmunaa ja se ei ole terveellistä,kuten tossa yksi päivä ninaTT:n kanssa keskusteltiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Itseasiassa karppaaminenhan on aivan kivikautinen keksintö. Esim. perunan viljely ja tehoviljelty vehnä jne. on niitä uusia keksintöjä.Ennen vanhaan syötiin pääasiassa lihaa ja kasviksia, pastat, patongit ja sokerin yltäkylläisyys on ihan uusi juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Mutta mites, kun tämä nykyajan suositusruokavalio on ollut iät ja ajat ja vaan sairaudet ja ylipaino valloittaa maan....ei tämä nykyinen ruokavaliokaan kovin hyvä ole, kun katsoo kansalaisia...
No kukaan ei oo käskenyt syömään kiloittain karkkeja, sipsejä, perunalastuja, ranskalaisia, siideriä, kaljaa, olla liikkumatta jne. Ihan normiruualla kyl ylipainoa ei tule jos ihmiset liikkuu lisäksi liikkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Itseasiassa karppaaminenhan on aivan kivikautinen keksintö. Esim. perunan viljely ja tehoviljelty vehnä jne. on niitä uusia keksintöjä.Ennen vanhaan syötiin pääasiassa lihaa ja kasviksia, pastat, patongit ja sokerin yltäkylläisyys on ihan uusi juttu.