V vieras Vieras 09.12.2008 #4 Kuinka paljon sit d-vitaminoitua maitoa juoville annetaan? Kiinnostaa, koska meillä luomumaitoa. Esikoinen on vielä vauva.
Kuinka paljon sit d-vitaminoitua maitoa juoville annetaan? Kiinnostaa, koska meillä luomumaitoa. Esikoinen on vielä vauva.
M mikrokitumoppi Aktiivinen jäsen 18.06.2008 5 046 0 36 09.12.2008 #5 Eikö luomumaitoa ole d-vitaminoitu? Mä olen antanut sen suositusmäärän (deetipat 1ml) vaikka normimaitoa juodaankin.
Eikö luomumaitoa ole d-vitaminoitu? Mä olen antanut sen suositusmäärän (deetipat 1ml) vaikka normimaitoa juodaankin.
A ap Vieras 09.12.2008 #6 minusta luomumaidossa ei ole d-vitamiinia, siksi kysyn. tuohon ollaan siirtymässä, nyt on saanut kolme tippaa, kun on korvikkeella.
minusta luomumaidossa ei ole d-vitamiinia, siksi kysyn. tuohon ollaan siirtymässä, nyt on saanut kolme tippaa, kun on korvikkeella.
V vieras Vieras 09.12.2008 #7 Ei ole d-vitamiinia luomumaidossa. Siis saako tavismaitoa juovat yli 1-vuotiaat 3 tippaa vai 5 tippaa?
Ei ole d-vitamiinia luomumaidossa. Siis saako tavismaitoa juovat yli 1-vuotiaat 3 tippaa vai 5 tippaa?