V
Viblsp
Vieras
Nyt haluan tietää
A ) Kyllä tietenkin.
B ) Jep.
C ) Juu,
D ) En.
E ) En, mutta isäntäperheen isää kävisin "luunapittamassa" kaulimen kanssa. |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Liiba-laaba:A) Haluaisitko tietää tapahtuneesta isäntäperheeltä?
B) Isäntäperheen aikuisena kertoisitko itse lapsen vanhemmille?
C) Isäntäperheenä maksaisitko ruudun itse?
D) Vaatisitko maksun lapsen vanhemmilta?
E) Rankaisisitko lastasi vielä kotonakin tapahtuneesta, jos siitä saist tietää?
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:a: kyll
b: kyllä
c: kyllä
d: en
e: en , myöhäistä se silloin on, mutta puhuisin kyllä asiasta vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis oikeasti kaikista on okei luunapittaa lasta jos vahingossa heittää kiven ikkunaan?![]()
En nyt mistään ikkunan rikkomisesta, mut itse oon tarttunut toisen mukulaa tukasta kun nakkeli kivillä koiraa ja ei lopettanut pyynnöistä huolimatta. Ja ihan aiheesta sai ja olis joutanut saada kovempaakin pöllyytystä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mira:Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis oikeasti kaikista on okei luunapittaa lasta jos vahingossa heittää kiven ikkunaan?![]()
En nyt mistään ikkunan rikkomisesta, mut itse oon tarttunut toisen mukulaa tukasta kun nakkeli kivillä koiraa ja ei lopettanut pyynnöistä huolimatta. Ja ihan aiheesta sai ja olis joutanut saada kovempaakin pöllyytystä.
Työskentelen ongelmalasten kanssa joita ei ole koskaan rangaistu mistään ruumiillisesti ja valitettavasti he eivät myöskään osaa asennoitua siihen että kurittaminen voi sattua. Näistä löytyy sitten ne mummojen potkijat ja eläinrääkkääjät. Ei se kurittaminen ole kaiken a ja o mutta ei se aina ole niin väärinkään. "meidän perttiä ei saa tukistaa ja voi voi jos se meidän pertti on nyt hakannut mummon niin ei pertti sitä tarkoittanut se yritti puhua mummolle että haluaa sen kassin mutta kun mummo ei ymmärtänyt meidän perttiä."