S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa nyt:Niin kuka tai ketkä palstalaisista on teidän mielestä älykkäitä? Joka ei tee yhdyssanavirheitä, välimerkkivirheitä ym?
Mnä itse:saint: :attn:
Oikeinkirjoitus kuuluu työhön ja kyllä aina silloin tällöin tulee vastaan suomen kielen sanoja, joista ei tiedä kirjoitetetaanko se sana miten..
Tosin täällä se ei aina ja välttämättä näy, tämä minun kirjallinen viisauteni, kun tämä on pelkkä nettisaitti, eikä varsinkaan nyt, kun kirjoitan miehen kannettavalla, jossa kursorsi saattaa hyppiä minne sattuu ja tekstiä tulee sitten sinne minne tuleekin, joten kirjaimia saattaa olla missä sattuu, sanat mitä tahansa..
Se on kursori, eikä kursorsi ..joten se siitä oikeinkirjoituksesta!
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:MUOKS! sitäpaitsi puhe tai kirjoitus aihe, aloittajan aihe, oli yhdys sanojen oikein kirjoituksesta, ei näppis virheistä.
:saint: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Minä käyn korjailemassa vauhtisokeustyponi vasta myöhemmin.:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja bam:Tänään kiinnitin huomiota sellaiseen omituisuuteen, että joku taitaa kuvitella, ennen pilkkua tulevan välilyönnin....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä on aika säälittävää, kun monet täällä eivät osaa näihin tämän tyyppisiin aloituksiin vastata muuta kuin oman nikkinsä :|
Mitä säälittävää siinä on? Mulle on joskus 60-luvulla opetettu, että jos huomioi yhden, pitää huomioida toinenkin. Vaikka paljon palstalla olenkin, en muista edes kaikkien nikkejä. Yleensä en mihinkään palstalistauksiin osallistukaan, koska aina jäisi mainitsematta joku. Ja se taas olisi epäkohteliasta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä on aika säälittävää, kun monet täällä eivät osaa näihin tämän tyyppisiin aloituksiin vastata muuta kuin oman nikkinsä :|
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Kun viilaa pilkkua työkseen, sitä väkisinkin kiinnittää huomiota oikeinkirjoitukseen myös työn ulkopuolella. :ashamed:
Peesailen åboriginaalia (oletkos muuten entinen Ravistettava?) ja sanon, että esimerkiksi Keittiönoidan, Elopompelon ja åboriginaalin kirjotuksia on kiva ja helppo lukea, koska heidän kohdallaan ei tarvitse pysähtyä ihmettelemään, mitäköhän he yrittävät sanoa, tai taivastelemaan alakoulutasoisia yhdys_sana_virheitä. Muitakin hyviä kirjoittajia täältä löytyy, mutta just nyt ei tuu muita nikkejä mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:tätä on hyvä peesata.kirjoitusvirheet ei vielä itseä haittaa, mutta kaikkien välimerkkien puuttuminen tekee tekstistä hankalasti luettavan. joskus sanajärjestykset on myös hassuja. ja mä kirjoitan aina täällä pienellä, olen yksinkertaisesti liian laiska näppäämään caps lockia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras::attn:
valkoista sivua pukkaa kun painaa mitäs nyt...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras::attn:
valkoista sivua pukkaa kun painaa mitäs nyt...
Niin pukkaa, en pääse kuin tähän ketjuun![]()