jos kaksi koiraa lähtee yhdessä karkureissulle..

(asuvat keskellä metsää missä ei isoja teitä eikä paljoa asutusta)

ja niiden jälkiä näkyi koko ajan kodin lähellä, kunnes vuorokauden reissun jälkeen näkyi vaan yhdet jäljet ja on silminnäkijä nähny vaan toisen koiran, niin onko mahdollista et koirat vois kadottaa toisensa..? kun mua vähän pelottaa, et sille toiselle on tapahtunut jotain ja se toinen nyt on sit yksin niin hädissään et sekoilee vaan ympäriinsä..?

koirat on ollu 2vuorokautta kadoksissa ja niitä on etsitty sankoin joukoin, on ilmoitettu kaikille paikan asukkaille, muutaman lähikunnan koirahoitoloihin, taksikuskeille.....

:|
 
Borkku
Ne tarttis nyt sit pikimiten jo saada kiinni :( harvoin ne toisistaan eroon lähtevät ellei sit oo joku haaveri sattunu toiselle :(

En mä nyt kykene kirjottaan positiivista vaikka kuin yritän :hug:
 
kiki
Meille kävi noin parisen vuotta sitten, et meitin kaks koiraa lähti karkureissulle ja toinen tuli vuorokauden päästä kotiin ja toinen parin päivän päästä, et kyllä ne erkaantuakin voi.

mut tokihan siinä sekin ikävä mahdollisuus on, et toiselle on jotain sattunu, toivottavasti koirat löytyy kunnossa
 
Kyy
:hug: Voimia sinne! Itselläkin ollut koiria kateissa ja ei ole helppoa elämä epätietoisuudessa. :/ Toivottavasti koiruudet tulee kotiin/löytyvät kunnossa! :hug:

Kai ootte jo myös poliisille soittanu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
(asuvat keskellä metsää missä ei isoja teitä eikä paljoa asutusta)

ja niiden jälkiä näkyi koko ajan kodin lähellä, kunnes vuorokauden reissun jälkeen näkyi vaan yhdet jäljet ja on silminnäkijä nähny vaan toisen koiran, niin onko mahdollista et koirat vois kadottaa toisensa..? kun mua vähän pelottaa, et sille toiselle on tapahtunut jotain ja se toinen nyt on sit yksin niin hädissään et sekoilee vaan ympäriinsä..?

koirat on ollu 2vuorokautta kadoksissa ja niitä on etsitty sankoin joukoin, on ilmoitettu kaikille paikan asukkaille, muutaman lähikunnan koirahoitoloihin, taksikuskeille.....

:|
Meillä käynyt ihan sama tilanne. Asuttiin metsänkeskellä ja koirat lähti. Isolle tielle yli 3km. Kulkivat yhdessä ja haukku kuului joskus jostain. Toinen tuli päivän reisuun jälkeen himaportaille, vanhempi ½päivää perässä. Eli voi lähteä eri suuntiin. :( Toivottavasti teillä käy hyvin ja koirat löytyy.

 
niin kyse ei ole mun koirista vaan yhden ystävän. on soittanut myös poliisille ja joku naapuri oli uhannut soittaa paikallisradioon :D

tarvis tässä kaivella toppavaatetta päälle ja lähtee etsintäreissulle, hyödytöntä tai ei, mut ilma on ainakin ihana :)
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
niin kyse ei ole mun koirista vaan yhden ystävän. on soittanut myös poliisille ja joku naapuri oli uhannut soittaa paikallisradioon :D

tarvis tässä kaivella toppavaatetta päälle ja lähtee etsintäreissulle, hyödytöntä tai ei, mut ilma on ainakin ihana :)
Toi paikallisradio on muuten erittäin hyvä idea ja se kannattaa myös toteuttaa
 

Yhteistyössä