Jos juot pullon viiniä, oletko humalassa?

  • Viestiketjun aloittaja maija
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Näiden vastausten perusteella täytyy huolestua. Itseä kun ei yks pullo heilauta edes hiprakan puolelle.....
Suomalaisten juomakulttuuri on humalahakuinen. Täytyy vetää ahmimalla, jotta se tuntuisi jossain.
hmmmm, sanoinko että vedän ahmimalla? Sanoin että mua ei pullollinen heilauta suuntaan tai toiseen, saatan useinkin juoda vain puolikin pulloa ruoan kanssa. Usein juon, kyllä mutta kännissä olen hyvin harvoin. Omaksunut ranskalaisten juomatavat....
Sanoinko, että SÄ vedät ahmimalla? En. Mä puhuin suomalaisten juomatavoista.
 
Anna
Ei tunnu missään, mä olen alkoholisti. (tosin nyt mennyt 2kk ilman tippaakaan ja toivottavasti jatkuukin:))

Mutta ennen meni helposti litra kirkasta viinaa ja useita mietoja päälle.
 
vieras
Riippuu missä ajassa joisin. Jos nopeasti eli tunnissa, niin kyllä silloin melko varmasti olisin todella humalassa. Jos taas kolmessa tunnissa, niin olisin vain jonkin verran humalassa/hiprakassa.
 
Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Näiden vastausten perusteella täytyy huolestua. Itseä kun ei yks pullo heilauta edes hiprakan puolelle.....
Suomalaisten juomakulttuuri on humalahakuinen. Täytyy vetää ahmimalla, jotta se tuntuisi jossain.
hmmmm, sanoinko että vedän ahmimalla? Sanoin että mua ei pullollinen heilauta suuntaan tai toiseen, saatan useinkin juoda vain puolikin pulloa ruoan kanssa. Usein juon, kyllä mutta kännissä olen hyvin harvoin. Omaksunut ranskalaisten juomatavat....
Sanoinko, että SÄ vedät ahmimalla? En. Mä puhuin suomalaisten juomatavoista.
Sä puhuit mun juomatavoista. Miksi muuten sä mun tekstiä olisit lainannut.
 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Näiden vastausten perusteella täytyy huolestua. Itseä kun ei yks pullo heilauta edes hiprakan puolelle.....
Suomalaisten juomakulttuuri on humalahakuinen. Täytyy vetää ahmimalla, jotta se tuntuisi jossain.
hmmmm, sanoinko että vedän ahmimalla? Sanoin että mua ei pullollinen heilauta suuntaan tai toiseen, saatan useinkin juoda vain puolikin pulloa ruoan kanssa. Usein juon, kyllä mutta kännissä olen hyvin harvoin. Omaksunut ranskalaisten juomatavat....
Sanoinko, että SÄ vedät ahmimalla? En. Mä puhuin suomalaisten juomatavoista.
Sä puhuit mun juomatavoista. Miksi muuten sä mun tekstiä olisit lainannut.
Puoli pulloa? Viiniä otetaan jotta se korostaa ruoan omaa makua, eritoten punaisen lihan kanssa näin.
Puoli pulloa on enemminkin huuhtelua kuin maun korostamista.
 
Esme harmaana
Hiprakassa, mut mä juonkin sitä viiniä ihan vaan hitaassa tahdissa saunan jälkeen, kun lapset menneet nukkumaan. Viime viikolla join 2 lasia ja oli ihan hiprakassa, vaikka halusin vaan istuksia ja nauttia. Tänään juon loput pullosta ja en ole edes aloittanut. saunasiiderin join ja nyt ajattelin juoda lasillisen. Mut mulle se on nautinto ja keino rentoutua, se muutama lasi, ,kun lapset nukahtaneet. En hae humalaa, vaan tykkään viinin mausta!
 

Yhteistyössä