jos juo vaikka 3siideriä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en kyllä edes jaksaisi juoda 3:a siideriä. Mutta siis eihän tuo määrä ole edes paha, jos ei ole itse herkästi kännissä.
Itselle todellakin riittää se yksi siideri, enemmästä menen jo liian pöhnään.

Mutta siis kestää imettää vaikka heti... :whistle:

vaikajoisit 10 siideriä niin teoriassa voit imettää saman tien. alkoholin määrä maidossa on kuitenkin niin mitätön. mutta humalatilan vuoksi vauvaa ei kannata imettää eikä käsitellä. en siis suosittele.

Maidon alkoholimäärä on sama kuin veren alkoholimäärä, eli tuossa alkoholia maidossa jotain 0,5-1 promille, luulisin..Tietysti lapsen maksa ei kestä alkoholia, mutta tuo on aika pieni määrä kuitenkin..Tästä ollaan montaa mieltä, että voiko imettää vai ei. Mutta aamulla voi joka tapauksessa..

Neuvotteko tosiaan että humalassa(jos ap:lla menee päähän) voi imettää?

1promille ei ole vähän!

Pumppaa jos pystyt sitä maitoo senki verran et voit aamullaki antaa jos epäilyttää...

Uskosin kumminki et aamulla voisit jo imettää... jos siis juominen ei oo jatkunu johonki aamu neljään

Alkuperäinen kirjoittaja Toopet:
1promille ei ole vähän!

Pumppaa jos pystyt sitä maitoo senki verran et voit aamullaki antaa jos epäilyttää...

Jos ap aikoo sen maidon itse siitä pullosta vauvalleen tarjota, ei tod oo väliä. Jos taas meinaa pumpata, että voi antaa vauvan jollekin selvemmälle hoidettavaksi, niin sitten voi olla ihan fiksua. Jos vaikka ei oo pitkään aikaan alkoholia nauttinut, voi kolmestakin siideristä tietty mennä suht tuiteriin.

Alkuperäinen kirjoittaja toope oot itse:
Alkuperäinen kirjoittaja Toopet:
1promille ei ole vähän!

Jos ap aikoo sen maidon itse siitä pullosta vauvalleen tarjota, ei tod oo väliä. Jos taas meinaa pumpata, että voi antaa vauvan jollekin selvemmälle hoidettavaksi, niin sitten voi olla ihan fiksua. Jos vaikka ei oo pitkään aikaan alkoholia nauttinut, voi kolmestakin siideristä tietty mennä suht tuiteriin.

`Pöljä oot ite...Pumpattua maitoahan ap meinaski antaa...

Puhe oli siitä että ku joittenki mielestä 1promillen humalassa voi imettää...

http://www.intermin.fi/intermin/hankkeet/nuoret/home.nsf/pages/51E47B69D8D299A6C2257073002AD35C

Törkeän rattijuopumuksen raja on 1,2promillea... Kukaan ei ole toivottavasti niin tyhmä et siinä tilassa antas maitoa suoraan tissistä...

maidon alkoholimäärän puolesta siis voi kun maidossa siis sama pitoisuus kuin veressä ja vauvan verenkieroon siitä enää imeytyy siis todella vähän vrt että ite joisit 1promillen vahvuista juomaa. mutta kolmesta siideristä kyllä menee jo normi nainen ainaki jkv humalaan jos ei oo pitkään aikaan juonu.. tietty riippuu missä ajassa ne ottaa. mutta voihan imettää ja antaa esim isän hoitaa vauvaa muuten.

Yhteistyössä