V
vieras
Vieras
Mä ottaisin sellaista seuraa joiden kanssa ei palstan perusteella saisi hirveää eripuraa aikaan, eli Seipääntyöntäjän, Keittiksen ja Jätkän 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Timpan, se metsästäisi mulle riistaa kun mulla ois nälkä
Me ollaan varmaan ne erotetut sisaretAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:BKM, Turkilmas ja Lilii lisänimetön.
Meillä olisi kivaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Ai niin...
Jos kävisi niin, että minä olisin ryhmässä mukana, olisi erittäin todennäköistä, että jonain aamuna vain minä heräisin... :saint:![]()
Huh, huh, mitä luurankoja sä oikein piilottelet...
Alkuperäinen kirjoittaja kolminkertainen "huolenpito":Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä ottasin pelkkiä miespalstailijoita. Mieluiten semmosia, joiden mielestä mä oisin ihan siedettävä, että ne pitäis musta huolta. :saint:
Ottaisitko kolme miestä...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja kolminkertainen "huolenpito":Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä ottasin pelkkiä miespalstailijoita. Mieluiten semmosia, joiden mielestä mä oisin ihan siedettävä, että ne pitäis musta huolta. :saint:
Ottaisitko kolme miestä...?
Sais jakamatonta huomiooo..![]()
ja sä päättelet että niitä miehiä kiinnostaisi huomioida sua koska...???
Alkuperäinen kirjoittaja joo:PikkuInkkuli, Emilyn, BadBitch , Bileet :=0
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Tää on paha.
1.Keittis, sais kokkailla meille ruokaa
2.Ihanavalon, on niin positiivinen ihminen et sen avulla selviäis pidemmänkin aikaa
3.Joku mies sekaan, hmmm, dude vois olla passeli siihen hommaan, pitäis ainakin meiät tyytyväisinä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Saax vaihtaa ne palstailijat viinaan?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:olisko pakko ottaa ketään :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:olisko pakko ottaa ketään :attn:
Nimi myös yli.
Alkuperäinen kirjoittaja +:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Tää on paha.
2.Ihanavalon, on niin positiivinen ihminen et sen avulla selviäis pidemmänkin aikaa
3.Joku mies sekaan, hmmm, dude vois olla passeli siihen hommaan, pitäis ainakin meiät tyytyväisinä![]()
riittäiskö sulle yks mies?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Mä ottasin nannaIhanan, enkä ketään muuta
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Mä ottasin nannaIhanan, enkä ketään muuta
:hug: oih, ajattele, vain me kaksi ja autiomaa :heart: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Mä ottasin nannaIhanan, enkä ketään muuta
:hug: oih, ajattele, vain me kaksi ja autiomaa :heart: :saint:
Kuin aikojen alussa Aatami ja Eeva, eikä ketään muita.
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Tää on paha.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Jonsered on vahvoilla- mäkin ottaisin hänet mukaan.
Pikkuinkkuli on kanssa käsistään kätevä ja osaa takoa- hänet siis.
Tirskun tietenkin- klooni mukaan!