JOS JOUTUISIT AUTIOLLE SAARELLE, KENET 3 PALSTALAISTA OTTAISIT MUKAAN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tarkennan listaani
Metsolan,me ollaan mones mieles hengenheimolaisia
Scarletin koska hän on minusta sellanen nainen jota arvostan
Neiti Nasu koska käsitykseni hänestä monen vuoden palstailun jälkeen muuttuu aina vaan positiivisemmaksi.

Minä ottaisin joko Lepsan jonka kanssa keskusteltaisiin politiikasta. Tai sitten jonkun uskontohörhön jonka kanssa keskusteltaisiin uskonnosta ja odotettaisiin jumalallista pelastusta.

Voi että, minut ottaisi pari mukaansa :) kiitos! Osaisin varmaan myös selvitä melkein missä vaan,minä en pienistä hermostu.

Minä voisin valita Ultramariinin, evitan ja Gloria Mundin :) Ihan vaan, koska olen ajatellut heistä jokaista tänään. Ja ovat tolkun naisia!!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja kolminkertainen "huolenpito":
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä ottasin pelkkiä miespalstailijoita. Mieluiten semmosia, joiden mielestä mä oisin ihan siedettävä, että ne pitäis musta huolta. :saint:

Ottaisitko kolme miestä...?

Sais jakamatonta huomiooo.. :D

ja sä päättelet että niitä miehiä kiinnostaisi huomioida sua koska...???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja kolminkertainen "huolenpito":
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä ottasin pelkkiä miespalstailijoita. Mieluiten semmosia, joiden mielestä mä oisin ihan siedettävä, että ne pitäis musta huolta. :saint:

Ottaisitko kolme miestä...?

Sais jakamatonta huomiooo.. :D

ja sä päättelet että niitä miehiä kiinnostaisi huomioida sua koska...???

Oishan se ihan sikanoloa jos ottaisi varmuuden välttämiseksi kolme (heterona pidettyä) miestä ja alkaisivat vaan keskenään viihtymään

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Ai niin...

Jos kävisi niin, että minä olisin ryhmässä mukana, olisi erittäin todennäköistä, että jonain aamuna vain minä heräisin... :saint: :whistle:

Huh, huh, mitä luurankoja sä oikein piilottelet...

Yhteistyössä