Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Saisko ottaa vaan yhden?
No kenet ottasit?
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Anu-78, ja pari miespalstailijaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Anu-78, ja pari miespalstailijaa![]()
Ohhohmeikä mukaan, jee
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:En mä tarttis ketää?
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Saisko ottaa vaan yhden?
No kenet ottasit?
No Timpan tietysti
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Anu-78, ja pari miespalstailijaa![]()
Ohhohmeikä mukaan, jee
![]()
![]()
Tottakai :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä ottasin pelkkiä miespalstailijoita. Mieluiten semmosia, joiden mielestä mä oisin ihan siedettävä, että ne pitäis musta huolta. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kolminkertainen "huolenpito":Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä ottasin pelkkiä miespalstailijoita. Mieluiten semmosia, joiden mielestä mä oisin ihan siedettävä, että ne pitäis musta huolta. :saint:
Ottaisitko kolme miestä...?
Alkuperäinen kirjoittaja kolminkertainen "huolenpito":Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä ottasin pelkkiä miespalstailijoita. Mieluiten semmosia, joiden mielestä mä oisin ihan siedettävä, että ne pitäis musta huolta. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja kolminkertainen "huolenpito":Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä ottasin pelkkiä miespalstailijoita. Mieluiten semmosia, joiden mielestä mä oisin ihan siedettävä, että ne pitäis musta huolta. :saint:
Sais jakamatonta huomiooo..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja kolminkertainen "huolenpito":Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä ottasin pelkkiä miespalstailijoita. Mieluiten semmosia, joiden mielestä mä oisin ihan siedettävä, että ne pitäis musta huolta. :saint:
2 alkaa T:llä, entäs kolmas?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja kolminkertainen "huolenpito":Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä ottasin pelkkiä miespalstailijoita. Mieluiten semmosia, joiden mielestä mä oisin ihan siedettävä, että ne pitäis musta huolta. :saint:
Sais jakamatonta huomiooo..![]()
ja sä päättelet että niitä miehiä kiinnostaisi huomioida sua koska...???
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Ai niin...
Jos kävisi niin, että minä olisin ryhmässä mukana, olisi erittäin todennäköistä, että jonain aamuna vain minä heräisin... :saint:![]()