Jos jollain ongelmana unettomuus... vinkki =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
..osta piikkimatto =). Mulla ollut nukahtaminen tosi vaikeaa, on ollut nukahtamislääkkeetkin käytössö, mutta nyt kun hommasin piikkimaton ja sillä illalla köllöttelen, niin uni tulee ihan huomaamatta (tosin herään sitten selkä punaisena laittamaan maton pois..)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
..osta piikkimatto =). Mulla ollut nukahtaminen tosi vaikeaa, on ollut nukahtamislääkkeetkin käytössö, mutta nyt kun hommasin piikkimaton ja sillä illalla köllöttelen, niin uni tulee ihan huomaamatta (tosin herään sitten selkä punaisena laittamaan maton pois..)

Kokeilussa on ja hyvin oon nukahtanut piikkimaton päälle. Tosin tällä hetkellä ei oo paha vaihe uniongelmissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Auttaiskohan se selkäkipuihin?

Varmaan riippuu, mistä selkäkivut johtuvat.. Itselläni auttaa migreeniinkin tuo matto.

Kivut johtuvat väärästä selkärangasta. Pitäisi olla loiva S, niin mulla on jyrkkä J. Ja sit vielä isot tissit niin ristiselkä on jatkuvasti paskana.

Varmaan riippuu, mistä selkäkivut johtuvat.. Itselläni auttaa migreeniinkin tuo matto.

Kivut johtuvat väärästä selkärangasta. Pitäisi olla loiva S, niin mulla on jyrkkä J. Ja sit vielä isot tissit niin ristiselkä on jatkuvasti paskana.

Sekä lapaluiden välistä jomottaa nytkin tosi inhottavasti kun lauantaina lapset änkes yöksi sänkyyn ja joutui nukkumaan ahtaalla.

Sekä lapaluiden välistä jomottaa nytkin tosi inhottavasti kun lauantaina lapset änkes yöksi sänkyyn ja joutui nukkumaan ahtaalla.

En osaa tuohon sanoa, ajattelin, että jos jotain jäykkyyttä niskoissa/selässä ja se aiheuttaisi, niin silloin voisi auttaa. Jännitystähän tuo nimittäin poistaa.. Mutta aika moneen vaivaan tuntuu olevan apua.

Yhteistyössä