lemmenlaiva
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:miksi se hyväpaha pitää siihen sanoo? :|
onhan siinä sadussakin paha äitipuoli... ihan vaan huvikseni sen sanoisin.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:miksi se hyväpaha pitää siihen sanoo? :|
tohon täytyisi kumminkin kertoa että lastenisän matin avovaimo. kun ei ne lasten koulukaverin vanhemmat tunne tätä mattiakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Accra:kesti hetken,ennen ku tajusin mutta,miks et vaan esittäytyis nimellä ja sit lisäät siihen vaikka,että "matin " avovaimo
Näin mäkin ajattelen.Alkuperäinen kirjoittaja koo:Minun mielestä tuosta hyvä paha jutusta loistaa läpi että teillä on jotain ongelmia lasten biologisen äidin kanssa. Ei minulle ainakaan tulisi mieleenkään sanoa noin, kun asiat ovat kunnossa. Vaikka varmaan tarkoituksesi oli vaan "keventää" jollakin lailla ja yleensähän äitipuolet ovat niitä pahoja tietystä näköpiiristä ja hyviä toisesta ja omasta näköpiiristä. En käyttäisi tuollaista ilmaisua.
Näin .Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:Näin mäkin ajattelen.Alkuperäinen kirjoittaja koo:Minun mielestä tuosta hyvä paha jutusta loistaa läpi että teillä on jotain ongelmia lasten biologisen äidin kanssa. Ei minulle ainakaan tulisi mieleenkään sanoa noin, kun asiat ovat kunnossa. Vaikka varmaan tarkoituksesi oli vaan "keventää" jollakin lailla ja yleensähän äitipuolet ovat niitä pahoja tietystä näköpiiristä ja hyviä toisesta ja omasta näköpiiristä. En käyttäisi tuollaista ilmaisua.
Ihan vaan esittäydy omalla nimelläs ja sano että olet tyttöjen isän "Matin" avovaimo.
näin ajattelisin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja elli:kaisan ja leenan äitipuoli kai yrittää vain olla hauska=)